آماده به کار بودن دستگاههای بتن بر و برش

18:26 - 30 دی 1395
کد خبر: ۲۶۹۵۷۲
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت:دستگاههای بتن بر و برش نیز در سازمان امدادو نجات مستقر شده است تا در صورت نیاز به محل وقوع حادثه منتقل شود.
آماده به کار بودن دستگاههای بتن بر و برش به گزارش خبرنگارگروه جامعه ،مرتضی سلیمی درباره برگزاری جلسه ستاد بحران به منظور ارائه خدمات امدادی به حادثه دیدگان ریزش ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری، گفت: جلسه ستاد بحران با حضور معاون اول رئیس جمهوری تشکیل شد و در این جلسه از دستگاه های امدادی دخیل در خدمات رسانی به این حادثه از جمله هلال احمر و آتش نشانی تقدیر شد. 

وی در تشریح عملیات امدادی این جمعیت در حادثه ریزش ساختمان پلاسکو، گفت: 150 نیروی امدادی کتشکل از امدادگر، نجاتگر، نیروی واکنش سریع و پرسنل، 16 دستگاه امبولانس، 15 دستگاه خودروی نجات، 14 قلاده سگ و 5 دستگاه زنده یاب از دقایق ابتدایی بروز حادثه در محل حضور دارند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به نیروهای آماده باش جمعیت هلال احمر  برای خدمات رسانی به حادثه دیدگان، تاکید کرد: 50 تن از نیروهای جمعیت هلال احمر در سازمان امداد و نجات مستقر هستند و در حالت اماده باش کامل قرار دارند؛ به علاوه دستگاههای بتن بر و برش نیز در سازمان امدادو نجات مستقر شده است تا در صورت نیاز به محل وقوع حادثه منتقل شود.

به گفته سلیمی، 50 نیروی امدادی نیز از استان های قم و البرز در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت نیاز به فعالیت این نیروها نسبت به انجام عملیات اقدام کنند.   
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *