رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ارائه مجوزهای قضایی برای تخریب اماکن به منظور نجات جان امدادگران

18:09 - 30 دی 1395
کد خبر: ۲۶۹۵۶۸
دادستان تهران از ارائه مجوزهای قضایی برای تخریب اماکن به منظور نجات جان امدادگران خبرداد.

ارائه مجوزهای قضایی برای تخریب اماکن به منظور نجات جان امدادگرانبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، عباس جعفری دولت آبادی گفت: با توجه به حریق گسترده ساختمان پلاسکو و ریزش این بنا، جلسه ستاد مدیریت بحران در محله حادثه تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه، شهردار تهران گزارشی از وضعیت فعلی ارائه کرد و تمام مسئولان حاضر در این جلسه نیز تاکید داشتند که باید در روند امدادرسانی ها تسریع شود.

دادستان تهران با ارائه درخواستی از شهروندان تهرانی اظهارکرد: درخواست ما از شهروندان این است که حاشیه منطقه را ترک کرده و اجازه دهند نیروهای امدادی به وظایف خود عمل کنند.

جعفری دولت آبادی با بیان اینکه " هزینه اقدامات پیشگیرانه به مراتب کمتر از صرف هزینه پس از حادثه است" تصریح کرد: در راستای ایمن سازی بنا، در چندین نوبت به ساکنان این ساختمان تذکر ارائه شده و باید به این مسئله توجه شود که هزینه پیشگیری و ایمن سازی می توانست 100 ها برابر کمتر از هزینه صرف شده برای مهار این آتش باشد.

وی از ارائه مجوزهای لازم به شهرداری تهران برای تخریب برخی مکان ها به منظور امدادرسانی به آتش نشان ها خبرداد و خاطرنشان کرد: به مسئولان محلی و شهرداری تهران مجوزهای لازم را دادیم تا اگر نیاز به تخریب مکانی برای نجات جان امدادگران است این اقدام را انجام دهند. 

دادستان تهران تاکید کرد: امیدوار هستیم هر چه زودتر ساختمان های مجاور تخریب شوند تا بتوان به ساختمان پلاسکو ورود کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *