ممنوعیت فروش شکلات های خارجی، بدون مجوز عملیاتی شود

1:30 - 01 بهمن 1395
کد خبر: ۲۶۹۵۴۵
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
نماینده مردم سردشت و پیرانشهردر مجلس با بیان اینکه شهروندان شکلات های خارجی بدون مجوز را در ایام نوروز خریداری نکنند،گفت:در صورت رویت شکلات های قاچاق باید این نوع کالاها به سرعت معدوم شوند.
به گزارش گروه اقتصاد ،رسول خضری در خصوص وضعیت حضور شکلات های خارجی در بازار کشور،گفت: شهروندان تنها شکلات های خارجی دارای مجوز  را در ایام نوروز خریداری کنند، چرا که در ایام عید بدیهی است که با افزایش تقاضا  برای این نوع از کالاها روبرو می شویم.

 نماینده سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: عدم غربالگری بویژه در زمینه کالاهای غذایی خارجی می تواند خطرات بی شماری برای سلامت شهروندان به بارآورد، زیرا مبدا و محتوای تولید این نوع کالاها مشخص نیست.

 وی ادامه داد: در زمینه تولید شکلات با همکاری شرکت های دانش بنیان و با روش علمی می توان با بهره گیری از  منابع انسانی،  شکلات و فرآورده های داخلی را  به نحو کارشناسانه ای تامین کرد.

 عضوکمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآورشد: برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی باید با بهره گیری از سیاست های اقتصاد مقاومتی، محصولاتی که ظرفیت تولید داخلی مناسبی دارند، را  برای تامین نیاز  مصرفی کشور و اشتغال زایی به ریل تولید رهنمون کرد .



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *