برگزاری مانور کنترل اغتشاش در زندان میناب

23:30 - 30 دی 1395
کد خبر: ۲۶۹۵۲۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در راستای ارتقاء توان عملیاتی و بالابردن میزان آمادگی کارکنان زندان و ایجاد تعامل و هماهنگی با دستگاه های انتظامی و امدادی شهرستان در مواجه با هرگونه ناامنی و اغتشاش مانور مشترکی در زندان میناب برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، در راستای ارتقاء توان عملیاتی و بالابردن میزان آمادگی کارکنان زندان و ایجاد تعامل و هماهنگی با دستگاه های انتظامی و امدادی شهرستان در مواجه با هرگونه ناامنی و اغتشاش مانور مشترکی در زندان میناب برگزار شد.

سرهنگ رکنی خو فرمانده انتظامی شهرستان میناب در حاشیه برگزاری این مانور گفت: از مهمترین دستاوردهای چنین رزمایشی شناسائی نقاط ضعف و قوت نیروهای عمل کننده و آشنائی نیروها با ابزارهای جدید رزمی و ضد اغتشاش است.

مسعود عسکری سرپرست زندان میناب هم هدف از برگزاری این مانور را پیشگیری مقابله با هرگونه ناآرامی واغتشاش، جلوگیری از فرار زندانیان وهمچنین کسب مهارت پرسنل و آمادگی لازم در مواقع بحران عنوان کرد.

وی ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه عوامل انتظامی به خصوص فرمانده انتظامی میناب و فرمانده یگاه ویژه استان که تعامل تنگاتنگ با زندان در تمامی اوقات دارند اظهارداشت: محیط زندان، محیطی غیر قابل پیش بینی و حساس بوده که هر آن بیم بروز حوادث مختلف در آن می رود که آمادگی پرسنل در تمامی زمینه ها و همکاری نهادهای دیگر، لازم و ضروری است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *