بازنشستگی در سپاه پاسداران به معنی پایان مجاهدت در مسیر انقلاب اسلامی نیست

23:40 - 30 دی 1395
کد خبر: ۲۶۹۵۱۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده سپاه فجر فارس با تأکید بر لزوم تلاش همه‌جانبه در تعالی شأن و منزلت بازنشستگان در کشور، گفت: بازنشستگی در سپاه پاسداران به معنی پایان مجاهدت در مسیر انقلاب اسلامی نیست.
سردار غیاثیبه گزارش گروه سیاسی ، سردار سید هاشم غیاثی در دیدار مدیرکل و جمعی از مسؤولان سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح استان فارس «ساتا» با اشاره به مأموریت‌های سخت و حساس نیروهای مسلح کشور در دوران خدمت، اظهار داشت: اعضای نیروهای مسلح و خانواده آنان باید همواره مورد توجه مسؤولان سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح قرار داشته باشند.

وی با تأکید بر اهمیت توسعه خدمات شبکه تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، گفت: ایجاد دفاتر جدید خدمات الکترونیک ساتا در سراسر کشور، گسترش شبکه تأمین دارو و توسعه خدمات رفاهی و پزشکی قابل‌ارائه به اعضای نیروهای مسلح به‌ویژه بازنشستگان و خانواده‌های آنان نکاتی است که باید به‌عنوان محور برنامه‌های سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح موردتوجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه فجر فارس با تأکید بر لزوم تلاش همه‌جانبه در تعالی شأن و منزلت بازنشستگان در کشور، خاطرنشان کرد: بازنشستگان نیروهای مسلح از معدود اقشاری در کشور هستند که بهترین سال‌های عمر خود را برای خدمت به ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی صرف کرده‌اند.

وی با تأکید بر اهمیت پیگیری مشکلات بازنشستگان نیروهای مسلح کشور، ادامه داد: رفتار توأم با احترام مسؤولان و کارمندان سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در مواجهه با بازنشستگان تأثیر به سزایی در افزایش کیفیت زندگی آنان در دوران سالمندی دارد.

غیاثی در این دیدار با بیان اینکه بازنشستگی در سپاه به معنی پایان مجاهدت در مسیر انقلاب اسلامی نیست، گفت: بازنشستگان گنجینه‌ای ارزشمند از تجربیات کاری و دارای راهبردهای تأثیرگذار برای حل مسائل و مشکلات کشور هستند.

وی تأکید کرد: اعضای جوان، فرماندهان و مجموعه نیروهای مسلح کشور باید از تجربیات گران‌بها و نظرات بازنشستگان در تدوین راهبردها و برنامه‌های بلندمدت دفاعی کشور استفاده کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه پاسداران بازنشسته مانند دوران خدمت همواره در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی حضور فعال دارند، بیان کرد: امروز جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی از تجربیات پیشکسوتان و مستشاران با تجربه نیروهای مسلح ایران برای دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه مجموعه مدیران کشور باید تلاش کنند تا سطح زندگی اقشار سالمند و بازنشسته ارتقا پیدا کند، اضافه کرد: ارتقای سطح زندگی و رضایت بازنشستگان، روحیه کار و تلاش را به‌ویژه در اقشار جوان کشور تقویت کرده و تأثیر مثبتی بر شاخصه‌های اقتصاد ملی خواهد داشت.

غیاثی در پایان با بیان اینکه بازنشستگان نیروهای مسلح یکی از اقشار مورد طمع دشمنان انقلاب اسلامی هستند، ادامه داد: استکبار جهانی برای تأثیرگذاری بر اذهان قشر بازنشسته کشور برنامه‌های فرهنگی را تدوین و اجرایی کرده است، که بازنشستگان با توجه به شأن اجتماعی می‌توانند مروج فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه باشند و این رسالت مهم نیازمند تقویت ارتباط الهی و حرکت مستمر در مسیر دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *