داعش زیر رگبار جنگنده‌های روسیه، ترکیه، آمریکا و انگلیس

17:08 - 30 دی 1395
کد خبر: ۲۶۹۴۹۷
ارتش ترکیه اعلام کرد که روزهای اخیر جنگنده‌های روسیه، آمریکا، و انگلیس در همکاری با نیروی هوایی ترکیه مواضع گروه داعش در «الباب» سوریه را بمباران کردند.
انگلیسبه گزارش گروه بین‌الملل ، ارتش ترکیه اعلام کرد که جنگنده‌های انگلیس در چارچوب ائتلاف  موسوم به ائتلاف جهانی جهانی داعش در همکاری با جنگنده‌های ترکیه مواضع گروه داعش در «الباب» سوریه را بمباران کردند.

بنا به بیانیه ارتش ترکیه حملات جنگنده‌های انگلیس به مواضع داعش نخستین عملات هوایی جنگنده‌های ائتلاف جهانی ضد داعش پس از وقفه‌های طولانی است.

روزنامه «جمهوریت » نیز می افزاید که جنگنده‌های روسیه در روزهای اخیر به همراه نیروی هوایی ترکیه مواضع گروه داعش در «الباب» را منهدم کردند.

ارتش ترکیه بیش از یک ماه است که عملیات اشغال شهر «الباب» سوریه را آغاز کرده تا تروریستهای داعش را از این شهر خارج کند و کنترل این شهر را به تروریستهای تحت حمایت خود واگذار کند.

پیش از این نیز ارتش ترکیه اعلام کرد که جنگنده‌های آمریکا به همراه جنگنده‌های ترکیه مواضع داعش در مناطق پیرامونی شهر «الباب» را بمباران کرده‌اند.

آنگونه که ارتش ترکیه گزارش داده در این حملات هوایی نزدیک به 182 هدف مورد نظر بمباران شده که در پی آن 18عنصر داعش به قتل رسیده‌اند.




زاگرس انارانی
|
-
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
جالب است تروریست پرور علیه دست پرورده خودش اگر اربابان تروریستهاامثال کشور شغال صفت ترکیه راست بگویندعمل آنها مصداق این مطلب است که : خودم کردک که لعنت برخودم باد
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *