رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

از درخواست شهبازیان از وزیر ارشاد تا اجرای اشکان خطیبی در جشنواره موسیقی فجر/ "امیر خان" بهترین بازیگر سینمای هندوستان در سال 2016 + عکس

14:32 - 30 دی 1395
کد خبر: ۲۶۹۴۰۳
در گزارش زیر به مهم ترین رویدادهای عرصه فرهنگ و هنر از جمله درخواست شهبازیان از وزیر ارشاد، اجرای اشکان خطیبی در جشنواره موسیقی فجر و انتخاب "امیر خان" به عنوان بهترین بازیگر سینمای هندوستان در سال 2016 پرداخته ایم.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، مهم ترین رویداد عرصه فرهنگ و هنر در هفته گذشته، برگزاری جشنواره موسیقی فجر و اجرای ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی علیرضا افتخاری، صحبت های حجت اشرف زاده درباره اجرا در این جشنواره، انتخاب "امیر خان" به عنوان بهترین بازیگر سینمای هندوستان در سال 2016 و صحبت های شهره سلطانی درباره چگونگی پوشش بازیگران پرداخته ایم.

** "کاکوبند" از آلبوم جدیدش خواند/ آواهای شرقی و مقابله با جنگ افروزی‌ها

کنسرت گروه "کاکوبند" نخستین اجرای بخش موسیقی تلفیقی سی و دومین جشنواره بین المللی  موسیقی فجر بود که در تالار برج آزادی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، موضوعی که پس از رونمایی از صحنه اجرای گروه موسیقی "کاکوبند" بیش از همه جلب توجه می کرد، حجم بالای سازهای کوبه ای بود.

کنسرت گروه "کاکوبند" نخستین اجرای بخش موسیقی تلفیقی سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر بود که در تالار برج آزادی برگزار شد.

در ابتدای این برنامه تیزر جشنواره سی و دوم پخش شد که نمایانگر حضور گروه های مختلف در بخش های موسیقی دستگاهی، موسیقی بین الملل، موسیقی پاپ و موسیقی تلفیقی بود.

برای مطالعه متن کامل اینجا را کلیک کنید

** "امیر خان" بهترین بازیگر سینمای هندوستان در سال 2016 / "دنگال" جوایز اصلی را درو کرد

سینمای بالیوود با برگزاری مراسم "فیلم فیر" برگزیدگان خود در سال 2016 میلادی را شناخت. فیلم  های "دنگال"، "نیرجا" و "اورتا پنجاب" اکثریت جوایز این فستیوال را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، مراسم جایزه "فیلم فیر" (برگزیدگان سینمای بالیوود) در سال 2016 با اعلام برگزیدگان پایان یافت.


بر اساس این اعلام این آکادمی فیلم های "دنگال"، "نیرجا" و "اورتا پنجاب" اکثریت جوایز این فستیوال را از آن خود کردند. بر اساس این گزارش امیرخان در سن 52 سالگی همچنان در صدر سینمای بالیوود بوده و به عنوان بهترین بازیگر انتخاب شد. وی برای این رتبه بازیگرانی همچون "سلمان خان"، "شاهرخ خان"، "آمیتاب باچان"، "رانبیر کاپور" را پشت سر گذاشته است.

همچنین فیلم های "صورتی"، "سلطان"، "داهونی" و "هوابرد" نظر داوران را جلب نکرده و در اکثریت بخش ها جوایز را از دست دادند.

برای مطالعه متن کامل اینجا را کلیک کنید

** درخواست فریدون شهبازیان از وزیر ارشاد/ علیرضا افتخاری پس از مدت ها با ارکستر ملی روی صحنه رفت

چهارمین شب از سی و دومین جشنواره موسیقی فجر با اجرای ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون  شهبازیان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، چهارمین شب از سی و دومین جشنواره موسیقی فجر با اجرای ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و آوازخوانی علیرضا افتخاری در تالار وحدت برگزارشد.


اجرایی که به دلیل اهمیت آن  جمع کثیری از متولیان ارشاد در آن حاضر شدند. در این میان وزرای فعلی و سابق ارشاد (صالحی امیری و جنتی) هم به تماشای هنرنمایی ارکستر ملی ایران نشستند.

رهبر ارکستر ملی خطاب به سید رضا صالحی امیری -وزیر ارشاد- گفت: آقای وزیر از شما می خواهم کمک کنید تا موسیقی اصیل و ارکسترال ایرانی در جهان معرفی شود. ما از سبک‌های موسیقی جهان استفاده می‌کنیم که آن ها تدوین کردند و آن را با موسیقی خودمان درمی‌آمیزیم تا آثار بهتری را پدید آوریم.

برای مطالعه متن کامل اینجا را کلیک کنید

** حجت اشرف زاده مخاطبانش را غافلگیر می کند/ تبلیغات مناسبی برای اجرای من در جشنواره صورت نگرفت

حجت اشرف زاده با اشاره به تدارک اتفاقی غافلگیر کننده برای مخاطبانش درجشنواره موسیقی فجر،  گفت: تبلیغات مناسبی برای اجرای من در این جشنواره صورت نگرفت.

حجت اشرف زاده خواننده موسیقی ایرانی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: برای اجرایی که 29 دی در قالب جشنواره موسیقی فجر داریم، خیلی فرصت نکردیم که تمام قطعه های جدیدمان را آماده کنیم.


اشرف زاده اظهار کرد: در رابطه با سالنی که برای اجرای جشنواره به ما اختصاص داده شده باید بگویم که سالن کوچکی است و فکر می کنم ظرفیت مخاطبان من بیشتر از ظرفیت این سالن باشد.

وی افزود: همچنین تبلیغات خوبی برای اجرای من صورت نگرفت در حالی که برای بسیاری از دوستان تبلیغات مفصل تری صورت گرفته است.

برای مطالعه متن کامل اینجا را کلیک کنید

** تصویربرداری "همسایه ها" هفته آینده به پایان می‌رسد/مهران رجبی همچنان مقابل دوربین

تهیه کننده سریال تلویزیونی"همسایه ها" با تاکید بر تلاش این مجموعه تلویزیونی برای به تصویر  کشیدن موضوع حمایت از تولید داخلی، گفت: تصویربرداری همسایه ها یک هفته آینده به پایان می رسد.

از درخواست شهبازیان از وزیر ارشاد تا اجرای اشکان خطیبی در جشنواره موسیقی فجر/

علیرضا سبط  احمدی تهیه کننده سریال تلویزیونی همسایه ها " در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: به طور یقین کارهای طنزی که هر شب پخش می شوند و آثاری که از فضای کمدی برخوردار هستند، با گذشت زمان می توانند در بین مخاطبان جا بیفتند.

وی ادامه داد: در قسمت های ابتدایی سریال "همسایه ها" با چالش ها و دست اندازهای مختلفی رو به رو بودیم اما خدا را شکر الان درصد قابل توجهی از مخاطبانمان را حفظ کرده ایم.

برای مطالعه متن کامل اینجا را کلیک کنید

** حامد همایون: موسیقی خود را با محور انرژی مثبت پیش بردم/ رجب پور: تور کنسرت های خارجی "همایون" از سال 96 آغاز می شود

حامد همایون با اشاره به اینکه گروهی که در کنار او حضور دارند از بهترینها هستند،‌گفت: موسیقی  خود را با هدف شادی و انرژی مثبت پیش بردم.

حامد همایون با اشاره به اینکه گروهی که در کنار او حضور دارند از بهترینها هستند،‌گفت: موسیقی خود را با هدف شادی و انرژی مثبت پیش بردم.به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی حامد همایون در نشست خبری انتشار اولین آلبوم و اجرای صحنه ای خود گفت: من اصالتا شیرازی هستم و با دوستم سهیل حسینی فعالیت هایمان را انجام می دادیم تا اینکه وقتی با سامان امامی آشنا شدیم‌،‌ به قدری پیشنهاد همکاری او برای من جذاب بود که همه چیز را در شیراز گذاشتیم و به تهران آمدیم. 

 
وی ادامه داد: پس از دیداری که با محسن رجبپور داشتم او برای من نسخه ای 5 صفحه ای نوشت و پس از دو هفته قطعه های جدید را برایشان بردیم. 
 
محسن رجب پور تهیه کننده آلبوم "حامد همایون" در نشست خبری این آلبوم، گفت: خیلی خوشحالم نخستین خروجی پروژه استعدادهای موسیقی ایران با حامد همایون آغاز شده است.

وی یادآور شد: بر اساس تحقیقاتی که بر روی پتانسیل صدای حامد همایون داشتیم، تصمیم گرفتیم روی بخش تزریق شادی و نشاط به جامعه توسط این هنرمند فعالیت کنیم چون درجامعه موسیقی به اندازه کافی غم وجود دارد و به همین دلیل ما فرمول ترویج شادی و نشاط را بررسی کردیم.

برای مطالعه متن کامل اینجا را کلیک کنید

** به پوشش های عجیب و غریب برای هنرمندان اعتقادی ندارم / بینی ام را سالها پیش عمل کردم

بازیگر سریال "ترش و شیرین" گفت: هرکس باید بهترین لباس ها را برای پوشیدن انتخاب کند. اما به  عنوان یک بازیگر کمی داستان فرق می کند زیرا یک بازیگر ناخواسته تبدیل به یک الگو می شود و از آن به بعد باید در نوع پوشش دقت بیشتری را به کار گیرید.


شهره سلطانی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، در خصوص موج عمل جراحی که مخصوصاً در جوامع هنری تبدیل به یک چالش شده است، گفت: اگر نظر شخصی ام را بخواهید، با برطرف کردن عیب صورت مخالف نیستم، ولی با این موضوع که کارکتر و شخصیت شما عوض شود و ما شخص دیگری را ببینیم کاملاً مخالفم.

وی ادامه داد: هر بازیگر طبعاً نقشهای متفاوتی را بازی می کند و باید تا اندازه ای به صورتش دست زده و عمل کند تا میمیک خود را از دست ندهد تا هر نقشی روی صورت وی جواب دهد.

برای مطالعه متن کامل اینجا را کلیک کنید

** شمع تولد در دستان اشکان خطیبی/ آقای بازیگر از موسیقی راک خواند

اشکان خطیبی در بخش تلفیقی جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت و از موسیقی راک خواند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، اشکان خطیبی بازیگر عرصه تلویزیون، سینما و تئاتر در بیست و هشتمین شب از زمستان در قالب سی و دومین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت.


اجرای جشنواره ای خطیبی با پروژه ای با عنوان "قلم را بچرخان" در یک نوبت و با حضور پرشور علاقمندان این هنرمند در برج آزادی برگزار شد.

خطیبی همچنین شمعی را در دست گرفته بود و خطاب به حاضران گفت: امشب تولد نیما رمضان است اما به دلیل اینکه ما نمی‌توانیم کیک تولد را روی صحنه بیاوریم  از نیما می‌خواهیم این شمع را به صورت نمادین خاموش کند.

برای مطالعه متن کامل اینجا را کلیک کنید

بهاره کنجکاوفرد





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *