رونمایی از پوستر جشنواره فجر 35 با حضور سینماگران پیشکسوت

10:59 - 30 دی 1395
کد خبر: ۲۶۹۳۷۴
پوستر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، فردا همزمان با رونمایی از مجموعه آثار منتخب مردمی ادوار گذشته، با حضور دبیر جشنواره، جمعی از سینماگران پیشکسوت و اهالی سینما و رسانه در موزه سینما رونمایی می‌شود.
به گزارش گروه فرهنگی ، این مراسم روز جمعه اول بهمن ماه از ساعت 17:30 با حضور «محمد حیدری» دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، جمعی از سینماگران و اهالی رسانه برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش، با توجه به این که امسال چهره زنده‌یاد «علی حاتمی» سینماگر فقید ایرانی بر پوستر جشنواره فیلم فجر نقش بسته است، این پوستر قرار است فردا با حضور ویژه جمعی از هنرمندان پیشکسوت سینمای ایران رونمایی ‌شود.

در این مراسم که در سالن سینماتوگراف موزه سینما برگزار می‌شود؛ علاوه بر رونمایی از پوستر جشنواره سی‌وپنجم که منقش به تصویر مرحوم علی حاتمی است؛ مجموعه آثار منتخب مردمی ادوار گذشته جشنواره (فیلم‌های برگزیده تماشاگران) نیز رونمایی خواهد شد.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود. اخبار، مطالب، عکس‌ها و ویدئوهای این جشنواره علاوه بر سایت، از روی کانال رسمی جشنواره فجر به آدرس http://telegram.me/fajrfilmfest35 قابل مشاهده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *