خانم بازیگر از تصادف ماشین خود گفت / شبنم فرشادجو از محیط زیست حمایت می کند

12:12 - 30 دی 1395
کد خبر: ۲۶۹۳۵۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خانم بازیگر با حضور در برنامه "خندوانه" ضمن حمایت از محیط زیست، از تصادف ماشین خود گفت.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، برنامه تلویزیونی "خندوانه" شب گذشته با حضور شبنم فرشادجو و با اجرای رامبد جوان بازیگر روی آنتن شبکه نسیم رفت.

فرشادجو با حضور در این برنامه ضمن اشاره به اینکه در دوره کودکی شیطنت های بسیاری داشته، گفت: در دوره کودکی کارهای عجیبی انجام می دادم و شیطنت هایم به اندازه ای بود که هیچ کس حریفم نمی شد.

وی ادامه داد: از سال 85 به عنوان بازیگر مهمان در مجموعه تلویزیونی «باغ مظفر» همکاری داشتم و سپس سریال نمایش «شوخی کردم» را ایفا کردم و در دو مجموعه تلویزیونی «درحاشیه» یک و دو هم با آقای مدیری همکاری داشتم.

بازیگر سریال "در حاشیه" تصریح کرد: دوست دارم روز تولدم امسال ماشین کادو بگیرم، چون یک ماه گذشته یکی از اتوبوس های شرکت واحد به ماشینم کوبید و با اندک خسارتی که پرداخت کردند هیچ ماشین دیگری نمی‌توانم بخرم.

وی همچنین اظهار کرد: امروز وقتی داشتم به برنامه «خندوانه»  می آمدم ، خانم حجار به من یادآوری کردند تا از طرف تمام هنرمندان حامی محیط زیست مخالفت خودمان را برای تصویب این مصوبه به جهت بهره برداری از جنگل ها هیرکان شمال تا سال 1399 اعلام کنم ،تا شاید از سمت برنامه شما این اعتراض به گوش مسئولان برسد. بهره برداری از این جنگل ها یعنی درختان با قدمت 200 تا 400 ساله ایران.

این بازیگر در بخش دیگری از صحبت های خود خاطرنشان کرد: در زمینه ورزش اسکواش فعالیت می کنم و با جمعی از خانم های هنرمند و بازیگر مانند: لیندا کیانی، سوگل طهماسبی، پانته آ پناهی، سیما تیرانداز و مارال فرجاد در باشگاه انقلاب مشغول تمرین هستیم و می خواهیم نشان بدهیم که هنرمندان هم در کنار تمام کار و مشغله زندگی ورزش می کنند. 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *