رونمایی رسمی از رادیو نما

19:28 - 29 دی 1395
کد خبر: ۲۶۹۳۲۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
رییس صدا و سیما با حضور در نمایشگاه خودکفایی صنعت رسانه پروژه رادیونما (رادیوی تصویری) را به صورت رسمی افتتاح کرد. پروژه رادیو نما پیش‌تر به صورت آزمایشی در استان خوزستان رونمایی شده بود و امروز با حضور رییس رسانه ملی به صورت رسمی آغاز به کار کرد.
رونمایی رسمی از رادیو نمابه گزارش گروه فرهنگی ؛ عبدالعلی علی عسگری با حضور در مراسم اختتامیه سیزدهمین اجلاس سراسری فناوری و رسانه از 5 پروژه این سازمان رونمایی کرد.

رییس صدا و سیما ضمن رونمایی از رادیونمای 4 شبکه رادیویی ایران، جوان، آوا، قرآن و رادیوهای مراکز استانی اظهار کرد: امیدواریم تصاویری زیبا و با معنی از این رادیو پخش شود و  مردم در سراسر کشور بتوانند از آن استفاده کنند.

او با بیان اینکه هدف از رونمایی رادیو نما افزایش ضریب نفوذ رادیو بوده است، خاطرنشان کرد: رادیو یک رسانه پرمحتوا با کلمات و موسیقی‌های خوب است و به همین خاطر جا داشت تا در این دوره کمک کنیم ضریب نفوذ آن افزایش پیدا کند که دوستان کمک کردند و این پروژه رادیونما را انجام دادند.

علی عسگری همچنین از پروژه فرستنده تلویزیونی DVD_ T/t2 با توان 12 کیلو وات، آنتن DSNG در باند ku با قطر یک و نیم متر، هد و 3 پایه سبک برای دوربین‌های تلویزیونی  و سامانه مدیریت مرکزی ویژه استودیوهای صدا و سیما رونمایی کرد.

رییس سازمان صدا و سیما همچنین از سایر غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *