انصاری: مگر پنالتی شاخ و دم دارد؟/ داوران نمی‌توانند به ضرر استقلال و پرسپولیس پنالتی بگیرند

19:13 - 29 دی 1395
کد خبر: ۲۶۹۳۱۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان به انتقاد از داوری بازی تیمش برابر پرسپولیس پرداخت.
به گزارش گروه ورزشی ، ساسان انصاری پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در خصوص صحنه مشکوک خطای روی او در محوطه جریمه پرسپولیس، گفت: صد در صد آن صحنه پنالتی بود، مگر پنالتی شاخ و دم دارد؟ ما می‌توانستیم در آن صحنه بازی را 2 بر یک کنیم اما داور می‌گوید تشخیص من پنالتی نبود. من بازیکن هستم و وظیفه‌ام بازی کردن است، اما داور هم وظیفه‌اش این است که خوب قضاوت کند ولی به راحتی می‌گوید تشخیصم این بود که پنالتی نیست.

وی درباره صحنه دیگری که در نیمه دوم پیش آمد، تصریح کرد: برخوردی که در نیمه دوم اتفاق افتاد پنالتی نبود، اما در نیمه اول صد در صد پنالتی بود. اگر همین اتفاق در محوطه جریمه ما پیش می‌آمد داور به طور حتم پنالتی می‌گرفت. داوران می‌دانند اگر برای پرسپولیس و استقلال پنالتی نگیرند باید یک ماه در فضای مجازی حرف بشنوند و کارشناسان و کمیته داوران هم باید هر روز از پرسپولیس و استقلال معذرت‌خواهی کنند و آخر هم با یک دسته گل از آنها عذرخواهی کنند. متاسفانه اکنون جو به نحوی است که داوران نمی‌توانند به ضرر پرسپولیس و استقلال پنالتی بگیرند.

مهاجم فولاد خوزستان در خصوص جریان بازی گفت: 2 گل در دقایق ابتدایی بازی خوردیم و همه در دریافت این گل‌ها مقصر بودیم. همه بازیکنان به یک اندازه تقصیر داشتند از من مهاجم تا دروازه‌بان. ما تیم خوبی داریم و در روز‌های خوب کنار یکدیگر بودیم و مطمئناً در روزهای بد هم کنار یکدیگر خواهیم بود.

انصاری درباره اضافه شدن بختیار رحمانی به این تیم خاطرنشان کرد: رحمانی هافبکی است که همه تیم‌ها آرزوی داشتنش را دارند و ما هم از آمدن او استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *