مرگ مرد 38 ساله در آتش سوزی خانه مسکونی اتوبان ستاری+تصاویر

23:50 - 29 دی 1395
کد خبر: ۲۶۹۳۱۰
آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی، یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.
به گزارش گروه جامعه ،تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بی درنگ نیروهای عملیاتی ایستگاه 94 و 55 به همراه تشک نجات و خودرو حامل دستگاه های تنفسی را ساعت 3:48 بامداد چهارشنبه به بزرگراه شهید ستاری(مسیر شمال به جنوب)، خیابان اخلاص اعزام كرد.

حسین حسین بیگی مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران در این خصوص گفت: در محل حادثه یک ساختمان مسکونی چهار طبقه 16 واحدی مشاهده شد که در طبقه اول آن یک واحد مسکونی 90 مترمربعی آتش گرفته و دود غلیظی راهروها و طبقات بالایی این ساختمان را در بر گرفته بود.

مرگ مرد 38 ساله در آتش سوزی خانه مسکونی اتوبان ستاری+تصاویر
وی در ادامه گفت: آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز و ایمن سازی کامل محل حادثه، با استفاده از تجهیزات فردی و لوله های آبدهی وارد ساختمان شدند و عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

این مدیر منطقه افزود: همزمان گروه دیگری از نیروهای عملیاتی با بکارگیری دستگاه های تنفسی مشغول جستجو در محل حادثه شدند و در همان ابتدا هشت نفر از ساکنان را از طبقات بالایی ساختمان خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

مرگ مرد 38 ساله در آتش سوزی خانه مسکونی اتوبان ستاری+تصاویر

حسین بیگی تصریح کرد: آتش نشانان در ادامه عملیات امداد و نجات با یک خانم میانسال که از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شده بود و پیکر یک مرد حدوداً 38 ساله مواجه شدند که خانم میانسال برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس شد و همچنین عوامل اورژانس پس از معاینات اولیه متأسفانه مرگ مرد جوان براثر شدت جراحات را تأیید کردند.

مرگ مرد 38 ساله در آتش سوزی خانه مسکونی اتوبان ستاری+تصاویر
گفتنی است؛ علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران در حال بررسی است و نیروهای عملیاتی پس از خاموش کردن آتش سوزی و ایمن سازی کامل، محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی دادند.
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *