افزایش کارآمدی نظام در گروd مقابله با آسیب‎ها است

3:45 - 30 دی 1395
کد خبر: ۲۶۹۲۰۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
ترکی گفت: اگر آسیب‌ها و تهدیدات جامعه را بشناسیم و راه‌های مقابله با آن را یافته و پیشگیری نماییم موجب افزایش کارآمدی نظام و حفظ سرمایه‌های این مملکت می‌شود.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نبروهای مسلح؛ غلامعباس ترکی دادستان نظامی تهران، گفت: امروز یکی از آسیب‌ها و تهدیداتی که وجود دارد القاء ناکارآمدی نظام است.

ترکی افزود: اگر آسیب‌ها و تهدیدات جامعه را بشناسیم و راه‌های مقابله با آن را یافته و پیشگیری نماییم موجب افزایش کارآمدی نظام و حفظ سرمایه‌های این مملکت می‌شود.

وی تأکید کرد: امروز سربازان، این جمع پرشور، پرانرژی و مستعد یک سرمایه انسانی عظیم است و می‌توانیم فرصت‌های بسیاری را از این راه برای اثبات کارآمدی نظام ایجاد کنیم.

ترکی گفت: برنامه‌های 5 ساله پیشگیری از وقوع جرم اگر به‌خوبی به مورد اجرا گذاشته شود و بتوانیم حداکثر استفاده را از آن‌ها بنماییم طبیعی است که در انجام وظایف خود موفق بوده‌ایم.

دادستان نظامی تهران با اشاره به تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه پیشگیری از وقوع جرم افزود: پیشگیری از وقوع جرم امری فرا قوه‌ای و نیازمند تعامل و همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط است و برای شناسایی عوامل جرم و آسیب‌های ناشی از آن باید با صاحب‌نظران و کارشناسان مشورت کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *