ارسال 400 دستگاه چادر به مناطق زلزله‌زده ایلام/ ارسال 20هزار آب معدنی یک و نیم لیتری به این منطقه

12:28 - 27 مرداد 1393
کد خبر: ۲۶۹۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس سازمان و امداد و نجات جمعیت هلال احمر مهمترین نیاز زلزله زدگان استان ایلام را آب معدنی خواند و گفت: به همین منظور برای ارسال 20 هزار آب معدنی یک و نیم لیتری به مناطق زلزله زده هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

: رئیس سازمان و امداد و نجات جمعیت هلال احمر مهمترین نیاز زلزله زدگان استان ایلام را آب معدنی خواند و گفت: به همین منظور برای ارسال 20 هزار آب معدنی یک و نیم لیتری به مناطق زلزله زده هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

به گزارش ، پیرحسین کولیوند درباره اقدامات صورت گرفته توسط امدادگران هلال احمر در زمین لرزه اخیر ایلام اظهار کرد: این زمین لرزه تاکنون بیش از 30 مورد پس لرزه داشته که بزرگترین پس لرزه آن،6 ریشتر بوده است.

انتقال مصدومان به بیمارستان
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در خصوص مصدومان این زمین لرزه نیز گفت: بر اثر این زمین لرزه تا کنون 97 نفر مصدوم شدند که از این تعداد 12 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و 2نفر بستری شدند.

کولیوند همچنین از ارسال 400 چادر اسکان اضطراری به مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: بالگردهای جمعیت هلال احمر تمامی روستاهای منطقه را بررسی و ارزیابی کرده اند و خوشبختانه نیروهای امدادی به اندازه کافی در منطقه وجود دارد.

حضور 15تیم عملیاتی در منطقه

رئیس سازمان امداد و نجات یادآور شد: هم اکنون 15 تیم امدادی از استان های ایلام، خوزستان و سازمان امداد و نجات در منطقه حضور دارند.

به گفته کولیوند 12دستگاه خودرو عملیاتی و 2فروند بالگرد نیز در منطقه حضور دارد


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *