هیچ گونه حادثه امنیتی در فرودگاه های کشور رخ نداده است

14:35 - 29 دی 1395
کد خبر: ۲۶۹۱۷۱
رئیس پلیس فرودگاه های کشور گفت: هیچ حادثه امنیتی در فرودگاههای کشور رخ نداده است و وضعیت امنیتی فرودگاهها مطلوب است.
هیچ گونه حادثه امنیتی در فرودگاه های کشور رخ نداده استبه گزارش گروه جامعه ،سردار حسن مهری در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس فرودگاه های استان فارس،گفت: امنیت زیر بنای توسعه در هر كشور محسوب می شود.

وی ادامه داد: اكثر كشورهای دنیا به پیشرفته ترین تجهیزات و امكانات كنترلی در فرودگاه ها مجهز هستند و در این كشورها حضور فیزیكی پلیس چندان محسوس نیست اما در كشور ما بدون وجود تجهیزات لازم ، امنیت مطلوب در فرودگاه ها برقرار می شود، گفت: باید روز به روز فرودگاه های كشور به امكانات و تجهیزات كنترلی مجهز شوند.

سردار مهری افزایش پروازها و گرایش مردم به صنعت حمل و نقل هوایی را باعث گستردگی كار برای مأموران نیروی انتظامی دانست و افزود: خوشبختانه در حال حاضر رفتار پلیس با مسافران در فرودگاه ها با احترام،  مهربانانه و تؤام با رأفت است.

رئیس پلیس فرودگاه های كشور وضعیت امنیت در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز را مطلوب ارزیابی كرد و گفت: پلیس فرودگاه شیراز توانسته است با تعامل و همگرایی با سایر دستگاه های حاضر در این مركز، ضریب امنیتی را افزایش و رضایت مردم را فراهم آورد.

وی با بیان اینكه فرودگاه شیراز در موضوع مبارزه با قاچاق كالا و ارز در بین سه فرودگاه برتر كشور قرار دارد، تصریح كرد: در همه فرودگاه های كشور پلیس به صورت مقتدرانه حضور دارد و هیچگونه رخداد امنیتی وجود ندارد.

در ادامه این مراسم، سردار "احمد علی گودرزی" فرمانده انتظامی استان فارس طی سخنانی گفت: باوجود  توطئه های دشمنان ایران اسلامی، خوشبختانه وضعیت امنیت در فرودگاه های كشور به ویژه فرودگاه شیراز مشهود است و این موضوع نقطه اوج اقتدار و عزت ایران اسلامی را نشان می دهد.

وی تصریح كرد: با تعامل بسیار خوب و مناسب بین پلیس فرودگاه، كاركنان سپاه پاسداران و سایر نهادهای مربوطه، تا كنون هیچگونه حادثه و مسائل امنیتی در فرودگاه شیراز رخ نداده است.

سردار گودرزی ساختمان جدید پلیس فرودگاه را باعث افتخار و در شأن مأموران نیروی انتظامی دانست و از زحمات و تلاش های سرهنگ شعبانی رئیس پلیس فرودگاه های استان فارس در این راستا تقدیر و تشكر كرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم، طی حكمی سرهنگ " اكبر خسروی " به عنوان رئیس پلیس فرودگاه های استان فارس منصوب و از تلاش های جهادی سرهنگ " داوود شعبانی" در زمان تصدی این عنوان تقدیر و تشكر شد.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *