اسامی فرآورده های آرایشی و بهداشتی غیرمجاز اعلام شد

14:35 - 29 دی 1395
کد خبر: ۲۶۹۱۶۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
سازمان غذا و دارو، با صدور اطلاعیه ای اسامی برخی فرآورده های آرایشی و بهداشتی غیرمجاز را اعلام کرد.
به گزارش گروه جامعه ، سازمان غذا و دارو در اطلاعیه ای برخی اقلام آرایشی و بهداشتی را که به علت عدم داشتن مجوزهای قانونی لازم و یا جعل اسناد مورد نیاز اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی  غیر مجاز شناخته شده اند را اعلام کرد.

بنا براین گزارش شامپو با نام تجاری Subaru، کرم دست و صورت با نام تجاری Aloe cream و نیز پاک کننده و لکه برکاغذ دیواری - رنگ روغن - رنگ آکرولیک واحد HOGER با نام تجاری ARAMIS به علت نداشتن مجوزهای لازم غیر مجاز شمرده می شوند.

همچنین خط چشم پنه لوپه به دلیل جعل پروانه ساخت محصول متعلق به خط چشم نارون تولید کارخانه کاج تهران و نیز کرم پودر بی کی با نام تجاری بوکاژ به همان دلیل جعل مجوز کرم پودر نیمه جامد بی کی که به شرکت بهشت کیمیا تعلق دارد  مشمول محصولات غیر مجاز می شود.

سازمان غذا و دارو، از مصرف کنندگان درخواست دارد در صورت مشاهده فرآورده های غیرمجاز در سطح عرضه، مراتب را از طریق شماره تلفن ۶۶۴۰۵۵۶۹ به اطلاع این سازمان  رساننده یا به نزدیکترین  معاونت غذا و داروی دانشگاههای علوم پزشکی های سراسر کشور  مراجعه کنند تا نسبت به جمع آوری آنها  از سطح عرضه اقدامات لازم صورت گیرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *