محموله 337 کیلوگرمی تریاک در عنبرآباد متوقف شد

9:34 - 29 دی 1395
کد خبر: ۲۶۸۹۶۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سبحانی از کشف 337کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در درگیری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با قاچاقچیان خبر داد.
یوسف سبحانی در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، از کشف 337کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد و گفت: پس از چندین روز کار اطلاعاتی از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر عنبرآباد مشخص شد گروهی از سوداگران مرگ قصد دارند محموله ای سنگین مواد مخدر را از استان سیستان بلوچستان واز طریق مسیرهای فرعی از پهنای جغرافیایی استان کرمان عبور دهند.

وی ادامه داد:با دستور مقام قضایی و هوشیاری ماموران انتظامی قاچاقچیان موفق به اجرای نقشه شوم خود و انتقال این محموله مواد مخدر به استان های مرکزی کشور نشدند.

سبحانی خاطرنشان ساخت: در این عملیات دو ساعته که در بخش مردهک از توابع شهرستان عنبرآباد به وقوع پیوست علاوه بر کشف 337کیلوگرم تریاک دو دستگاه خودرو نیز از قاچاقچیان ضبط شد.

این مقام قضایی با بیان این که در این رابطه دو نفر از قاچاقچیان دستگیر شده اند،افزود: پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی وانقلاب این شهرستان در حال رسیدگی است و متهمان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *