رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد

15:57 - 28 دی 1395
کد خبر: ۲۶۸۸۰۹
صبح امروز جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.
دهه فجر
به گزارش گروه سیاسی ، صبح امروز جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

حجت‌الاسلام جوادی راد در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران ضمن اشاره به فعالیت های 37 ساله ی نهادها و ارگان های مختلف در برگزاری دهه فجر انقلاب گفت : برگزاری این دهه به زنده نگه داشتن آرمان های امام و انقلاب و تداوم بیعت مردم با مقام معظم رهبری می انجامد.

وی که در حرم مطهر امام خمینی (س) سخن می گفت ، اظهار داشت: نسل های دوم و سوم انقلاب با وجود ابزارهای مختلف و نوین اطلاع رسانی هنوز اطلاعات دقیقی  از شکل گیری بزرگ ترین نهضت قرن که به رهبری حضرت امام خمینی (س) صورت گرفت ، ندارند و این وظیفه مسوولان و مدیران کشور را سنگین تر می کند . از این رو برگزاری این گونه مراسم ها ضمن آشناتر کردن نسل های جدید انقلاب به فرهنگ و علت نهضت امام (س) ، به جلوگیری از نقشه ی شوم دشمن در القاء کردن نیات شوم آن ها توسط رسانه های معاند نظام می انجامد.

در ادامه نصرت الله لطفی قائم مقام جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامی داشت ایام دهه فجرگفت: اصلی ترین مراسم دهه مبارک فجر ، سالروز ورود امام (س) خواهد بود که در حرم مطهر حضرت امام خمینی (س) هر ساله برگزار می گردد.

وی با اشاره به هم زمان بودن مراسم 22 بهمن با دهه فاطمیه گفت: مراسم ویژه امسال با توجه به دهه فاطمیه رنگ و بوی معنوی‌تر به خود می‌گیرد و با محوریت حضرت زهرا (س) ، برنامه ریزی می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *