آموزش ۲۰۰ هزار نفر ساعت مهارت‌های فنی و حرفه ای در زندان‎های هرمزگان

5:00 - 29 دی 1395
کد خبر: ۲۶۸۸۰۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سلیمانی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۰۰ هزار نفر ساعت مهارت های فنی و حرفه ای به مددجویان در زندان های استان هرمزگان آموزش داده شده است.
به گزارش گروه حقوقی  و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان زندان ها، مدیرکل زندان های هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۲۰۰ هزار نفر ساعت مهارت های فنی و حرفه ای به مددجویان در زندان های استان آموزش داده شده است.

وی افزود: در این مدت مددجویان در  ۵۶ دوره فنی و حرفه ای و در ۲۰ رشته آموزش های لازم را فرا گرفتند.

سلیمانی اظهار داشت:جوشکاری، برق ساختمان، خیاطی، لوله کشی، مکانیک، بنا ساختمان و تعمیرات لوازم سرد کننده از جمله رشته هایی است که به مددجویان در زندان های استان آموزش داده می شود.

مدیر کل زندان های هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری و تعامل مناسب اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، هدف از این آموزش ها را توانمند سازی مددجویان و اشتغال مولد آنان پس از آزادی عنوان کرد و گفت:یکی از ابزار اصلاحی و تربیتی در زندان ها آموزش های فنی و حرفه ای است که به آن توجه ویژه ای شده است.

سلیمانی تصریح کرد: با فراهم کردن امکانات مناسب در زندان ها، زمینه جذب حداکثری مددجویان در کلاس های فنی و حرفه ای فراهم شده است.

وی با بیان اینکه حرفه آموزی باید در پی خود اشتغال به همراه داشته باشد افزود: باید با هدایت مددجویان به سمت تولید وخوداشتغالی نگرش منفی را نسبت به این اقشار تغییر داد که این مهم نیازمند همکاری سایر ارگانها و نهادهای حمایتی  است.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *