آزادگان سرمایه‌ها و قهرمانان ملی هستند

12:09 - 27 مرداد 1393
کد خبر: ۲۶۸۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان: معاون اول رییس قوه قضاییه گفت: آزادگان قهرمانان ملی هستند و نسل جوان باید خاطرات آنان، سختی‌ها و رنج‌هایی که کشیده‌اند را شنیده و انقلابی‌گری و ولایتمداری را از این عزیزان بیاموزند.

: معاون اول رییس قوه قضاییه گفت: آزادگان قهرمانان ملی هستند و نسل جوان باید خاطرات آنان، سختی‌ها و رنج‌هایی که کشیده‌اند را شنیده و انقلابی‌گری و ولایتمداری را از این عزیزان بیاموزند.
به گزارش ، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی یکشنبه شب در مراسم بزرگداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی افزود: باید روحیه ایثار و مقاومت آزادگان به نسل امروزی انتقال داده شود و آنان به الگوهایی برای جوانان ما تبدیل شوند.
رییسی با بیان اینکه دشمنان امروزه با استفاده از 4 هزار شبکه ماهواره‌ای به دنبال الگوسازی برای جوانان و نوجوانان هستند، اضافه کرد: امروزه آمریکا با عنوان آزادی انسان‌، جنایات خود را از جمله ترویج روابط جنسی نامشروع و مورد ظلم قرار دادن مردم مظلوم گسترش داده است.
وی خاستگاه آزادی انسان را انسانیت او دانست و تاکید کرد: افرادی که غفلت نکرده و در بند شهوت، غضب و هوای نفس اسیر نشده‌اند، آزاد واقعی هستند.
معاون اول رییس قوه قضائیه به جاهلیت مدرن نسبت به تعاریف انسان و آزادی اشاره کرد و گفت: امروز آمریکا آزادی اندیشه را از مردم خود سلب کرده و هدف او انجام این ظلم در سطح تمام کشورهای دنیا است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *