رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فرمانده جدید یگان حفاظت دادگستری کل استان معرفی شد

19:20 - 28 دی 1395
کد خبر: ۲۶۸۷۷۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
با حضور حیدری و مشاور حفاظت اطلاعات قوه قضائیه و سایر مسئولین استانی فرمانده یگان حفاظت دادگستری کل این استان معارفه شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان آذربایجان غربی، فرمانده جدید یگان حفاظت دادگستری کل استان معرفی شد.

حیدری رئیس دادگستری کل استان آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد: یک سیاست کلان باید در زمینه امنیت داخلی و بیرونی دادگستری‌ها و کارکنان در نظر گرفته شود و تغیرات پرسنلی در قوه قضائیه نباید نقشی در این سیاست داشته باشند.

این مقام قضایی در ادامه سخنان خود افزود: تا به حال نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی مسئولیت امنیت کارکنان دادگستری‌ها و حوزه‌های قضایی را با همکاری یگان حفاظت دادگستری بر عهده داشته است و با بزرگواری فرماندهان انتظامی کمک‌های در زمینه پشتیبانی نیروها و تعداد نیرو انجام شده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به برخی مشکلات موجود در زمینه تامین امنیت کارکنان دادگستری‌ها و حوزه‌های قضایی این استان گفت: این وظیفه مهم یعنی تامین امنیت در حوزه‌های قضایی بر عهده نیروی انتظامی است و با وجود امنیت موجود برای قضات و کارکنان دستگاه قضایی آنها می‌توانند امنیت را در جامعه برقرار سازند.

در ادامه این مراسم سردار طاهری مشاور حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در خصوص ساختار یگان حفاظت دادگستری قوه قضائیه توضیح داد: ساختار کلی یگان حفاظت قوه قضائیه توسط فرمانده یگان حفاظت قوه قضائیه سرهنگ یزدان پناه نوشته شده و منتظر تایید رئیس قوه قضائیه است پس از تایید برای تامین اعتبار به دولت ارائه خواهد شد تا در این خصوص اقدامات کلی انجام شود.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *