رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

«امپراطور جهنم» می‌توانست رویکرد جشنواره فیلم فجر را تغییر بدهد

15:54 - 28 دی 1395
کد خبر: ۲۶۸۷۶۱
آزادی خواه گفت: با توجه به شرایطی که ما در منطقه داریم و تاثیر داعش و تکفیری‌ها و همچنین خدعه و نیرنگ سعودی‌ها برای برهم ریختن اتحاد و وحدت جامعه اسلامی، «امپراطور جهنم» می‌توانست رویکرد جشنواره فیلم فجر را تغییر دهد.
«امپراطور جهنم» می‌توانست رویکرد جشنواره فیلم فجر را تغییر بدهد به نقل از صابرنیوز، آزادی خواه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی در خصوص فیلم استراتژیک امپراطور جهنم و بیانیه ای که تهیه کننده این فیلم صادر کرده بود به خبرنگار صابرنیوز گفت: در این مدتی که کمیسیون فرهنگی کارش را آغاز کرده یکی از راهبردها و اهدافش در حوزه سینما و سریال حمایت از آثار فاخر و تولیدات داخلی بوده است. اقدامات زیادی هم در این حوزه انجام داده است با کارگردانان و تهیه کننده های بسیاری هم صحبت کردیم و سرصحنه برخی فیلم ها رفتیم و از نزدیک شاهد کار بودیم.

آزادی خواه عضو کمیسیون فرهنگی در ادامه گفت: امپراطور جهنم یکی از تولیدات مؤثر داخلی است که می تواند از افتخارات هنر مقاومت اسلامی در کشور جمهوری اسلامی ایران باشد و با توجه به شرایطی که ما در منطقه داریم و تأثیر داعش و تکفیری ها و خدعه و نیرنگ سعودی ها برای برهم ریختن اتحاد و وحدت جامعه اسلامی این اثر می توانست درجشنواره فیلم فجر به عنوان یکی از آثار فاخر خودنمایی کند و درواقع رویکرد جشنواره فیلم فجر را تغییر دهد. طبیعتا کمیسیون فرهنگی از اینگونه آثار حمایت می کند. البته باید دید علت حذف شدن این اثر تأثیرگذار چه بوده است. ما دیروز (یکشنبه 26 دی) یک جلسه ای را با همکاران عزیز فیلم فجر داشتیم و در این جلسه این موضوع مطرح شد.

وی افزود: وظیفه کمیسیون فرهنگی نظارت است. در نمره گذاری و معدل گذاری دستگاه های اجرایی طبیعتا اینگونه موارد لحاظ می شود. دستگاه های اجرایی باید کارشان را درست انجام بدهند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی در پایان افزود: به هرحال درجشنواره های هنری با توجه به تناسب حکم و موضوع کمیسیون فرهنگی هم حضورفعال دارد و هم تذکرات و پیشنهاداتی که برای بهبود شرایط لازم باشد از قبل به مسئولین اعلام می کند و همچنین بعد از اجرای جشنواره ها و کنگره ها  برای نمره گذاری اینگونه موارد را لحاظ می کنیم. ما با مسئولین سینمایی هم رئیس سازمان سینمایی و هم معاونشان تا الان در صحن کمیسیون دو جلسه مؤثر و مفید کاری داشتیم که موارد این چنینی مطرح شده باز این جلسات ادامه خواهد داشت. إن شاءالله سعی می کنیم که با دخالت مؤثر و قانونمند بتوانیم کمک بکنیم که سیستم اجرایی کارش را به درستی انجام دهد.

 /انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *