رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آخرین فیلمی که مشاور آیت الله جنتی دیده است

11:35 - 29 دی 1395
کد خبر: ۲۶۸۷۳۷
کدخدایی گفت: فیلمهایی که در سینما دیده ام خیلی کم است. آخرین فیلمی که رفتم «یتیمخانه ایران» بود که با اصرار پسرهایم رفتم. از نظر مفهومی فیلم خوبی بود.
کدخدایی
به گزارش گروه سیاسی ، عباسعلی کدخدایی مشاور و رئیس حوزه ریاست خبرگان در یک گفت و گوی تلویزیونی گفت: فیلمهایی که در سینما دیده ام خیلی کم است. آخرین فیلمی که رفتم «یتیمخانه ایران» بود که با اصرار پسرهایم رفتم. از نظر مفهومی فیلم خوبی بود. بُعد هنری اش را من تخصص ندارم که بگویم. بیشتر فیلمهای اجتماعی که مفهومی در پی خود دارند برایم ارزشمند هستند.

کدخدایی درباره تحصیل در انگلیس توضیح داد: سال ۷۰ به انگلستان اعزام شدم، کشورهای مختلفی بود که وزارت علوم برای ادامه تحصیل آنها را معرفی و ما را هدایت می کرد. ما فارغ التحصیلان زیادی از فرانسه و امریکا داریم. شما هرجا که بتوانید علم را یاد بگیرید خوب است. مهم این است که اگر علمی را یاد گرفتید در خدمت کشور و مردم باشید.

سخنگوی شورای نگهبان درباره دشواری های این حضور بیان کرد: ما خانواده مسلمانی بودیم، بچه ها آنجا رشد کردند، پذیرش فرهنگ آنها و پذیرش از سوی آنها گاه دشوار بود. گاهی باعث می شد بچه ها را اذیت کنند. بنابراین تلاش می کردیم با دوستان ایرانی جمعی داشته باشیم که با برگزاری مراسم های ملی و مذهبی خودمان را حفظ کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *