رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مسائلی پشت پرده شعارها وجود دارد/ می‌خواهند پیروزی بازیکنان را کم‌رنگ کنند

9:08 - 29 دی 1395
کد خبر: ۲۶۸۷۳۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
مربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: مسائلی در پشت پرده وجود دارد که هواداران تیم در تمام شرایط علیه ما شعار می‌دهند.

علیرضا ایزدپناه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اولین پیروزی خانگی شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم. بازیکنان تمام انتظاراتی که داشتیم را برآورده کردند و در نهایت پیروز شدیم.

وی در مورد شعارهای هواداران علیه کادر فنی تیم تصریح کرد: در بازی مقابل لوله آ اس، این انتظار را از هواداران نداشتیم. نمی‌دانم دلیل این حواشی چیست. باید مسائلی پشت پرده باشد که هواداران در تمام شرایط، چه زمانی که می‌بریم و چه زمانی که می‌بازیم، شعار می‌دهند. حتی زمانی که 5، 6 اختلاف عقب می‌افتیم، شرایطی را در سالن ایجاد می‌کنند که به نفع تیم نیست و منجر به شکست‌مان می‌شود.

مربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان افزود: می‌خواهند پیروزی بازیکنان را کم‌رنگ کنند. نمی‌دانم دلیلش چیست اما با توجه به شرایط بحرانی که داریم، همه باید به تیم کمک کنند و اگر این رویه را پیش بگیرند نه‌تنها از این بحران خارج نمی‌شویم بلکه وضعیت‌مان بدتر هم می‌شود.

ایزدپناه در پایان خاطرنشان کرد: بعد از بازی مقابل پتروشیمی، لیگ 18 روز تعطیل است، بنابراین در این مدت تیم را را آنالیز و تمام نقاط قوت و ضعف خودمان را هم بررسی می‌کنیم تا در مرحله سوم لیگ که اهمیت بیشتری دارد، نتایج خوبی بگیریم. همچنین بازیکن خارجی‌مان را کنار گذاشتیم و به دنبال بازیکن خارجی جدیدی هستیم تا از لحاظ فنی و روحی به تیم کمک کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *