بحران تیم نباید به این مرحله می‌رسید/ بازیکنان فقط با انگیزه تماشاگران وارد زمین می‌شوند

7:00 - 29 دی 1395
کد خبر: ۲۶۸۷۲۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک گفت: بحران تیم باید زودتر حل می‌شد و نباید به این مرحله می‌رسید.

محمد کسایی پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص مشکلات تیم و اینکه بازیکنان نمی‌خواستند وارد زمین بشوند اظهار داشت: موضوع مشکلات مربوط به 2- 3 ماه پیش است و مثل همیشه از بازیکنان خواستیم بیایند و تلاش کنند. با توجه به اینکه بخشی از قرارداد سال گذشته و امسال به بازیکنان پرداخت نشده انگیزه‌ای برای مسابقات ندارند و تنها انگیزه‌شان تماشاگران و هواداران هستند. مدتی است که باشگاه را در جریان مشکلات قرار داده‌ایم و تلاش می‌کنند اما خروجی نداشت.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک خاطرنشان کرد: به هرحال بدون امکانات و حمایت بازیکنان همچنان شرایط روحی خوبی نخواهند داشت. مشکلاتی وجود دارد که در جایی می‌توان حلشان کرد اما در یک جایی نمی‌شود کنترل کرد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود بازیکنان تیم در رختکن با یکدیگر درگیر شدند عنوان کرد: درگیری بین بچه‌ها وجود نداشته بلکه بحثی بوده که بین دو نفر از مسئولان کادر تیم ایجاد شده مبنی براینکه چرا برای حل مشکلات زودتر اقدام نکردیم و جدال لفظی پیش آمد.

کسایی پور در پایان تصریح کرد: اگر حمایت شویم اراک با پشتوانه تماشاگران و تیم می‌تواند یکی از سکوهای قهرمانی را از آن خود کند. من همیشه خدمت مسئولان گفته‌ام که هیچ تیمی درکنار ما قرار نمی‌گیرد و هیچ کس جز خودمان به خودمان ضرر نمی‌زند. باشگاه در تلاش است مشکلات حل شود البته این بحران باید زودتر رفع می‌شد و به این مرحله نمی‌رسید اما امیدوارم هرچه زودتر از این شرایط خارج شویم و روند رو به رشدی داشته باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *