رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نظر رهبران جنبش جهاد اسلامی به بیانات امام خامنه‌ای درباره نابودی رژیم صهیونیستی در ۲۵ سال آینده

14:22 - 28 دی 1395
کد خبر: ۲۶۸۷۰۰
رهبران جنبش جهاد اسلامی با اشاره به بیانات امام خامنه‌ای درباره نابودی رژیم صهیونیستی تا ۲۵ سال آینده گفتند که نابودی رژیم صهیونیستی، آغاز پیشرفت و جنبش واقعی امت اسلام است و مردم فلسطین به استقلال واقعی خود دست خواهند یافت.
نظر رهبران جنبش جهاد اسلامی به بیانات امام خامنه‌ای درباره نابودی رژیم صهیونیستی در ۲۵ سال آینده به نقل از تسنیم، امام خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران در بیاناتی تصریح کردند که رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده نابود خواهد شد و صهیونیست‌ها تا آن زمان به حال خود رها نخواهند شد.

«خالد صادق» تحلیلگر فلسطینی می‌گوید: این اظهارات بیانگر دیدگاه جمهوری اسلامی ایران درباره چگونگی نابودی رژیم صهیونیستی است، من معتقدم که اشغالگران فقط از طریق مقاومت فلسطین نابود خواهند شد،‌این اشغالگری از بین نخواهد رفت مگر از طریق تشریک مساعی و وحدت امت عربی و اسلامی برای مقابله با خطر این اشغالگری صهیونیستی، ما امیدواریم که امت عربی و اسلامی در نبرد آزادسازی فلسطین نقش داشته باشند که جنگ آینده‌ است و بی‌شک رخ خواهد داد،‌زیرا خداوند در قرآن کریم این پیروزی را به ما بشارت داده و مژده داده که اشغالگری به یاری و اذن خداوند نابودی خواهد شد.

نابودی رژیم صهیونیستی و آزادسازی اراضی اشغالی فلسطین تنها از طریق مبارزه فراگیر و یکپارچه علیه دشمن بزرگ ما یعنی رژیم صهیونیستی محقق خواهد شد.

«خضر حبیب» از رهبران جنبش جهاد اسلامی به تسنیم می‌گوید : این نبرد میان رژیم صهیونیستی مورد حمایت قدرت‌های استکباری و میان ملت فلسطین است که پرچمدار نبرد امت عربی و اسلامی است، این رویارویی سخت و دشوار است، نبرد اصلی و محوری است، معتقدم که نابودی این رژیم،‌آغاز پیشرفت و جنبش واقعی امت عربی و اسلامی است و ما به استقلال واقعی خود دست خواهیم یافت، تا زمانی که این رژیم در قلب امت عربی و اسلامی در فلسطین قرار دارد، معنایش این است که امت همچنان ضعیف و سست است .

با وجود تلاش‌های فراوان کسانی که از مسئولیت‌های خود در یاری حق ملت فلسطین طفره می‌روند،‌اما مقاومت فلسطین از ملت و وطن خود به منظور آزادسازی فلسطین دفاع می‌کند.

با وجود بحران‌های مستمری که همپیمانان با رژیم صهیونیستی با هدف فراموش کردن مسئله فلسطین به وجود می‌آورند، این سرزمین آزاد خواهد شد.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *