ایوانکا ترامپ چه نقشی در دولت ترامپ خواهد داشت/بانوی نخست آمریکا را بشناسید+عکس

4:35 - 01 بهمن 1395
کد خبر: ۲۶۸۶۹۵
مشاور رئیس جمهور منتخب آمریکا گفته است که ایوانکا ترامپ نقش منحصر به فردی در انتخاب معاونان ترامپ خواهد داشت چرا که به خوبی می‌داند انتظارات پدرش چه چیزهایی هستند.
ایوانکا ترامپ
به گزارش گروه بین‌الملل به نقل از سی.ان.ان، «کلیان کانوی» مشاور ترئیس جمهور منتخب آمریکا گفته است که ایوانکا ترامپ نقش منحصر به فردی در انتخاب معاونان ترامپ خواهد داشت چرا که به خوبی می‌داند انتظارات پدرش چه چیزهایی هستند. 

نزدیکان ایوانکا، وی را باهوش توصیف کرده‌اند و گفته اند در حال حاضر وی آماده است تا به عنوان یکی از بانفوذترین و قدرتمندترین دختران در طول تاریخ آمریکا تبدیل شود.

«دان جونیور» برادر ایوانکا در مصاحبه با سی.ان.ان گفته است: وی قدرت زیادی در مذاکره با پدر دارد و ترامپ به وی اعتماد دارد.

«کلیان کانوی» که به عنوان مشاور دونالد ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی فعالیت داشته درباره ایوانکا گفته است که رابطه ایوانکا با پدرش غیر قابل نفوذ است و وی به عنوان یکی از عناصر کلیدی در مشاورات دوره مبارزات انتخاباتی بوده است.

کانوی در ادامه گفته است: ایوانکا نقش منحصر به فردی در انتخاب معاون رئیس جمهور دارد زیرا وی به خوبی انتظارات ترامپ را می‌شناسد.

ایوانکا پیش از این اقدامات لازم برای ایجاد ائتلاف بانوان در کنگره را نیز آغاز کرده تا برنامه‌هایی مانند مراقبت از کودکان و دیگر امور مربوط به زنان را دنبال کند.

«تام باراک» از نزدیکان تیم دونالد ترامپ نیز درباره ایوانکا اظهار نظر کرده و گفته است: ایوانکا همیشه دارای نقش منحصر به فردی در تجارت و زندگی سیاسی وی داشته است.

ایوانکا در مصاحبه ماه جولای خود با سی.ان.ان در مورد پدرش گفته است که وی با نظره من بسیار با صداقت و بی پرده است.

تاکنون در مورد سمت رسمی ایوانکا در کاخ سفید سخنی به میان نیامده اما جرد کونشر همسر ایوانکا یکی از دستیاران ارشد ترامپ در کاخ سفید خواهد بود.

اریک ترامپ نیز در مصاحبه خود با سی.ان.ان گفته است که ترامپ و ایوانکا متفکران عملگرا هستند.







 





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *