مواضع ترامپ در قبال ایران و رژیم صهیونیستی چگونه خواهد بود؟

5:50 - 01 بهمن 1395
کد خبر: ۲۶۸۶۴۶
دونالد ترامپ در مصاحبه خود با رسانه‌های اروپایی از بازگو کردن مواضع خود در قبال ایران و رژیم صهیونیستی امتناع کرده است.
به گزارش گروه بین‌الملل ؛ پایگاه جروزالم پست در مطلبی نوشت: دونالد ترامپ در مصاحبه خود با رسانه‌های اروپایی از بازگو کردن مواضع خود در قبال ایران و رژیم صهیونیستی امتناع کرده است. 

ترامپ در مصاحبه آخر هفته خود با رسانه‌های انگلیس و آلمان در مورد ناتو، پذیرش پناهجویان در آلمان و برگزیت اظهار نظر کرد اما در پاسخ به سوال در مورد ایران و رزیم صهیونیستی سکوت اختیار کرد.

وی در پاسخ به سوال در مورد ایران و توافق هسته‌ای که پیش از این آن را فاجعه‌بار عنوان کرده بود تنها در مورد توافق هسته‌ای ابراز نگرانی کرد ولی اظهار نظر بیشتری در این مورد نکرد.


مواضع ترامپ در قبال ایران و رژیم صهیونیستی چگونه خواهد بود؟

ترامپ گفته است که من نمی‌خواهم در مورد اقدامی که در مورد توافق هسته‌ای می‌خواهم انجام دهم حرفی بزنم.

دزر حالی که پیش از این و در طول مبارزات انتخاباتی ترامپ گفته بود که توافق هسته‌ای با ایران را پاره خواهد کرد اما در مورد موضع تیم امنیتی خود در قبال توافق هسته‌ای سخنی نگفته است.

ترامپ در مورد رژیم صهیونیستی و نیز انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس اشغالی که پیش از این به طور خصوصی و آشکارا در مورد آن بحث کرده، در مصاحبه خود سخنی نگفت.

وی در مورد قصد خود در مورد انتقال سفارت ترامپ در مصاحبه خود گفت: من نمی‌خواهم در این مورد سخنی بگویم و ما خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد.










ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *