رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اجرائیه حقوقی سازمان‌های دولتی علیه همدیگر کار درستی نیست

23:40 - 28 دی 1395
کد خبر: ۲۶۸۶۳۰
دسته بندی: سیاست ، عمومی
استاندار خوزستان گفت: به منظور حل مشکل بدهی‌های آموزش و پرورش استان به برق منطقه‌ای باید با تعامل و همکاری بیشتری مشکل را رفع کرد.
استاندار خوزستان
به گزارش گروه سیاسی ، غلامرضا شریعتی در نشست شورای آموزش و پرورش استان که در محل سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش برای تمام استان اهمیت دارد و باید اهتمام ویژه‌ای به آن داشت.

وی با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی‌های مورد نیاز از بار بدهی‌های آموزش و پرورش به شرکت برق منطقه‌ای خوزستان کم شود، تصریح کرد: در گذشته به‌ وسیله اعتبارات استانی قدرت مانور و همکاری را داشتیم اما اکنون با کاهش اعتبارات ملی قدرت مانور کمتری داریم.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: به منظور حل مشکل بدهی‌های آموزش و پرورش استان به برق منطقه‌ای باید با تعامل و همکاری بیشتری مشکل را رفع کرد.

شریعتی با بیان اینکه اجرائیه حقوقی سازمان‌های دولتی علیه همدیگر کار درستی نیست متذکر شد: به هیچ عنوان نباید علیه آموزش و پرورش اجرائیه حقوقی به‌ کار برد چرا که همیشه خانواده‌ها بیشترین هزینه‌ها را برای دانش‌آموزان خود می‌کنند اما زمانی که کمک جمعی باشد دریغ می‌کنند.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی حاضر در جلسه تاکید کرد: همه دانش‌آموزان این استان را باید فرزندان خود دانسته و برای ارتقاء کیفیت آموزش هزینه کنیم.

شریعتی ادامه داد: البته این به آن معنا نیست که حاشیه امنی برای مسؤولان آموزش و پرورش در اجرا نکردن به تعهداتشان شود.

وی تاکید کرد: نباید کوچک‌ترین استرسی به دانش‌آموزان در حال تحصیل در زمینه قطع برق یا آب وارد شود.

استاندار خوزستان در پایان درخواست کرد، کمیته‌ای به منظور بررسی میزان بدهی آموزش و پرورش به شرکت برق منطقه‌ای تشکیل و پس از توافق در مورد مبلغ بدهی آموزش و پروش نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *