رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اگر سران فتنه آزاد شوند فتنه‌ها دوباره آغاز خواهد شد

11:45 - 28 دی 1395
کد خبر: ۲۶۸۶۱۱
کاشناس مسائل مذهبی با اشاره به اینکه اگر سران فتنه آزاد شوند فتنه‌ها دوباره آغاز خواهد شد، گفت: متاسفانه سران فتنه بابت عملکرد خودشان معذرت خواهی نکرده‌اند و این نشان می‌دهد که همچنان بر روی تفکرات خود ثابت قدم هستند.
اگر سران فتنه آزاد شوند فتنه‌ها دوباره آغاز خواهد شد، حجت الاسلام مرتضی ادیب یزدی در گفت و گو با تهران نیوز با اشاره به فعالیت برخی گروه ها و جناح های سیاسی در کشور در جهت مظلوم نمایی چهره سران فتنه اظهار داشت: مصالح نظام را شورای عالی امنیت ملی تشخیص می دهد و قطعا در این شورا، شخصیت های دلسوز و فرهیخته ای داریم که کارشناسانه نظر می دهند و فعالیت می کنند و اقدماتشان همسو با نظر رهبرمعظم انقلاب اسلامی است و حصر سران فتنه با توجه به اقدامات ناپسندی که در سال ۸۸ انجام دادند، از روی رافت اسلامی صورت گرفته است و الان در شرایط خوبی به سر می برند.

وی ادامه داد: اگر همین الان هم یقین حاصل می شد که سران فتنه دست از فتنه گری و آشوب برمی دارند و تغییری در خود به وجود آورده اند، نظام جمهوری اسلامی ایران با گستردگی و روی گشاده و بهتری با آنها برخورد می کرد اما متاسفانه این آقایان بابت عملکرد خودشان معذرت خواهی نکرده اند و این نشان می دهد که همچنان بر روی تفکرات خود ثابت قدم هستند.

حجت الاسلام ادیب یزدی تاکید کرد: یقینا اگر سران فتنه آزاد شوند، داستان سال ۸۸ و فتنه ها آغاز خواهد شد واین آقایان جزو افرادی نیستند که به همین سادگی ها از موضع گیری های خود کوتاه بیایند و متاسفانه همه جریانات شرم آوری که در سال۸۸ اتفاق افتاد، سهم دارند.

وی خطاب به جریان های اصلاح طلب که پیرو خط ولایت فقیه نیستند، اذعان داشت: این گروه ها و جریان ها باید بدانند که اگر کسی حتی حزب الهی و انقلابی هم نباشد، برای حفظ ایران و برای حفظ هویت مرزهای کشور باید تابع ولایت فقیه باشد چون کاری که از این شخصیت الهی بر می آید از دست اقشار دیگر در نمی آید و خودشان هم این موضوع را می دانند.

این کارشناس مذهبی در ادامه تاکید کرد: امیدوارم گروه هایی که نظرات خودشان را در خصوص سران فتنه می گویند، به گونه ای رفتار کنند که جامعه به سمت تشویش پیش نرود، چرا که در سال ۸۸ شاهد برخی نابسامانی ها در سیستم داخلی کشورمان بودیم که دشمن از آن بهترین بهره برداری را انجام داد و در مجامع بین المللی بر علیه انقلاب اسلامی موضوع گیری های زیادی کرد و نیاز است که با نوع عملکرد و رفتارمان، جامعه را به سمت ثبات و آرامش سوق دهیم.

وی افزود: هر فردی ایرانی باید قوانین و مقررات جهموری اسلامی ایران را بپذیرد و تابع آن باشد و زیر بار مسئولیت نظام برود.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *