پیروزی یا شکست یک فرد نه در این دنیا و نه در آن دنیای ما تأثیری ندارد

11:27 - 28 دی 1395
کد خبر: ۲۶۸۵۹۵
محمد حسن صادقی مقدم گفت: پیروزی یا شکست یک فرد نه در این دنیا و نه در آن دنیای ما تأثیری ندارد وظیفه ما این است که محیطی مساعد ایجاد کنیم تا مردم نظرات و آرای خودشان را به منصه ظهور برسانند.
انتخابات
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، محمد حسن صادقی مقدم رئیس هیأت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران امروز در جلسه آغاز به كار اين ستاد گفت: امیدواریم با همین لب های خندان در جلسه آغازین با همدلی و کارنامه افتخارآمیز این مسئولیت را به پایان ببریم.

وی افزود: تجربه حضور ما در انتخابات گذشته در نظارت شورای نگهبان به ویژه تجربه سال 94 خوب بود ما در مقابل خون شهدا مسئولیت داریم و حتما دیر یا زود باید در پیشگاه الهی باید پاسخ دهیم چه کار کردیم؛ پیروزی یا شکست یک فرد نه در این دنیا و نه در آن دنیای ما تأثیری ندارد وظیفه ما این است که محیطی مساعد ایجاد کنیم تا مردم نظرات و آرای خودشان را به منصه ظهور برسانند. 

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران گفت: انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات شوراها برگزار می شود طبیعتا تدارک لازمی باید وجود داشته باشد البته ما از دوستان در بخش پشتیبانی و مالی اطمینان داریم اما به طور خاص یک تدارک ویژه ای لازم است.

وی افزود: از نظر جا، صندوق و وسایل لازمی که باید وجود داشته باشد تا مردم با آسودگی خاطر بتوانند رأی خودشان را بدهند؛ هم  از جمله سربازان گمنام امام زمان، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و همه کسانی که برای امنیت و حفظ اقتدار این کشور تلاش می کنند یاد می کنم؛ آرزو کنیم در این انتخابات با همدلی و هفکری به وظیفه خودمان عمل کنیم. تمام تلاش اعضای شورای نگهبان همواره این بوده که در کمال آرامش با صیانت از آرای مردم عمل کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *