رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

1208 فیلم كوتاه به دبیرخانه جشنواره «رویش» رسید

0:20 - 29 دی 1395
کد خبر: ۲۶۸۵۲۶
دبیر دهمین جشنواره فیلم كوتاه دینی «رویش» گفت: با پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره «رویش»، در مجموع 1208 فیلم كوتاه در موضوعات مستند، داستانی و پویانمایی، به دبیرخانه جشنواره رویش رسیده است.

به گزارش گروه فرهنگی ، سید جواد رفائی، دبیر دهمین دوره از این جشنواره، با اعلام این خبر گفت: از مجموع 1498 اثری كه تا پایان روز دهم آذر ماه، در سامانه الكترونیكی جشنواره ثبت اثر كرده بودند، 1208 اثر به دبیرخانه رویش رسیده است.

وی افزود: مهلت تحویل آثار به اداره پست تا پایان روز 13 آذرماه بوده و جشنواره طبق ضوابط تعیین شده، نمی‌تواند پذیرای دیگر آثار ثبت شده در سامانه الكترونیكی رویش باشد.

سید جواد رفائی با اشاره به اینكه انتخاب حوزه رقابتی به عهده خود فیلم‌ساز بوده و شركت كنندگان بر اساس ضوابط جشنواره در یكی از دو بخش «ملی» و «جوانه‌های رویش» ثبت نام كرده‌اند، گفت: از مجموع آثار رسیده به دبیرخانه «رویش»، 860 اثر در بخش ملی و 348 اثر در بخش جوانه‌های رویش به رقابت خواهند پرداخت.

وی به تفكیك فیلم‌ها در موضوعات مختلف اشاره كرد و افزود: در موضوع فیلم‌های مستند، در مجموع 440 عنوان فیلم در جشنواره شركت كرده اند كه از این میان 364 اثر در بخش ملی و 76 اثر در بخش جوانه‌های رویش بوده است.

وی ادامه داد: 618 اثر داستانی نیز در بخش رقابتی جشنواره حضور یافته‌اند كه 382 اثر در بخش ملی و 236 اثر در بخش جوانه‌های رویش به رقابت خواهند پرداخت. همچنین از مجموع 150 اثر پویانمایی حضور یافته در جشنواره، 114 اثر در بخش ملی و 36 اثر در بخش جوانه‌ها شركت كرده‌اند.

دبیر دهمین جشنواره فیلم كوتاه دینی رویش در پایان خاطرنشان كرد: در مجموع 289 ساعت فیلم در حوزه‌های مختلف مستند، داستانی و پویانمایی مورد بازبینی قرار خواهد گرفت.

دهمین جشنواره فیلم كوتاه دینی «رویش»، 27 الی 30 دی ماه در پردیس سینمای هویزه مشهد مقدس، برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان تا دهم آذر مهلت ثبت نام دارند. دسترسی به فرم فراخوان در وب سایت جشنواره به نشانی: www.ruyeshfestival.ir امكان پذیر است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *