کاهش 15 درصد جرم ضرب و جرح در نیروهای مسلح

18:00 - 27 دی 1395
کد خبر: ۲۶۸۳۵۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام والمسلمین بهرامی از کاهش 15 درصدی ضرب و جرح در نیروهای مسلح خبر داد و گفت: در این مدت، جرم فرار از خدمت سربازی نیز 22 درصد کاهش داشته است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح همچنین از کاهش 15 درصدی ضرب و جرح در نیروهای مسلح خبر داد و گفت: در این مدت، جرم فرار از خدمت سربازی نیز 22 درصد کاهش داشته است.

حجت الاسلام بهرامی کسب این کامیابی را حاصل اجرای برنامه ها و راهکارهای کارساز از سال 1377 تاکنون و در قالب چهار برنامه پنج ساله در سازمان قضایی نیروهای مسلح عنوان کرد و افزود: در بسیاری از جرایم دیگر نیروهای مسلح نیز شاهد کاهش چشمگیری بوده ایم و امیدواریم با این رویکرد کاهش 60 تا 70 درصدی جرایم در نیروهای مسلح کشور را شاهد باشیم.

وی یک از برنامه های شاخص این سازمان را پیشگیری از وقوع جرم برشمرد و گفت:در این راستا تحقیقات گسترده ای نیز در سازمان قضایی نیروهای مسلح انجام شده و در حال کاربردی شدن است.

گفتنی است که رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح برای شرکت در مجمع پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح استان خوزستان روز یکشنبه وارد استان خوزستان شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *