ممنوع الخروجی ایرباس 321 جدید ایران ایر کذب محض است

11:48 - 27 دی 1395
کد خبر: ۲۶۸۲۰۸
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
رئيس مركز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی گفت : ماجرای ممنوع الخروج بودن ایرباس 321 جدید هواپیمایی ایران ایر به طور کامل کذب است.
ممنوع الخروجی ایرباس 321 جدید ایران ایر کذب محض استسید قاسم بی‌نیاز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد ، اظهارکرد: با ورود ایرباس 321 جدید ایران ایر برخی خبرهای خلاف واقع درباره آن منتشر شد و حالا نیز گفته شده که این هواپیما نمی‌تواند از کشور خارج شود.

وی گفت: ادعای ممنوع الخروجی این هواپیما کذب محض است و فقط به دلیل تصمیم‌های بخش‌های بازرگانی ایران ایر  "فعلا" در مسیرهای داخلی پرواز می‌کند و اصلا چنین مسائلی در قرارداد خرید هواپیما نیامده و ایران ایر به هر صورت ممکن که صلاح بداند می‌تواند از هواپیما استفاده کند.

بی نیاز افزود : متاسفانه برخی به جای پیگیری موضوعات از طریق مراجع اطلاع رسانی رسمی، حاصل تصورات خود را رسانه ای می کنند و گویا از خوشحالی مردم و پیشرفت کشور ناراحت‌اند.

رئيس مركز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی افزود: ما معتقدیم برای ارتقای سطح ایمنی و حفظ جان مسافران و هم وطنان عزیز باید تلاش  همه جانبه‌ای داشته باشیم و از هیچ کوششی دریغ نکنیم زیرا حفظ جان یک هم وطن به معنای حفظ جان تمام جامعه است و در این راستا نه تنها در بخش هوایی که در سایر بخش‌های حمل و نقل نیز اقدامات موثری صورت گرفته که نتایج آن به زودی به سمع و نظر مردم می‌رسد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *