رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ارتباطات و فناورى بايد به كشورهاى همسايه صادر شود

9:20 - 27 دی 1395
کد خبر: ۲۶۸۰۸۲
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به صادرات ارتباطات و فناوری اطلاعات به کشورهای عراق، افغانستان و بعضی کشورهای آسیای مرکزی، گفت: ايران می‌تواند در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات به بازار صادراتی کشورهای عراق، افغانستان و بعضی کشورهای آسیای مرکزی تسلط پیدا کنیم و حرف قابل توجهی برای گفتن در این بازارها داریم.
ارتباطات و فناورى بايد به كشورهاى همسايه صادر شودبه گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزارى ميزان، غلامحسین شافعی در نشست صبحانه کاری فعالان اقتصادی که با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد گفت: مقام معظم رهبری در حوزه توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید فراوانی دارند.

رئیس اتاق بازرگانی ایران، اظهارکرد: اما ظرفیت‌ها و قابلیت‌های کشور در این زمینه بالاست و ظرفیت‌های پیش روی کشور هم مخصوصا با توجه به جغرافیای ایران و نیاز کشورهای منطقه بالاست.

وی افزود: ما امیدواریم با توجه جدی وزارت ارتباطات از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در داخل و خارج از کشور استفاده بیشتری شود.

شافعی اظهار كرد: ايران می‌تواند در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات به بازار صادراتی کشورهای عراق، افغانستان و بعضی کشورهای آسیای مرکزی تسلط پیدا کنیم و حرف قابل توجهی برای گفتن در این بازارها داریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *