آمادگی شهرداری برای ارائه خدمات به در راه ماندگان/ به دنبال ساختمان مجلس هستیم

8:00 - 28 دی 1395
کد خبر: ۲۶۷۹۳۰
رئیس شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران این آمادگی را دارد که برای ارائه خدمات به افراد در راه مانده در فصل سرما با بهزیستی و کمیته امداد همکاری کند.

آمادگی شهرداری برای ارائه خدمات به در راه ماندگان/ به دنبال ساختمان بهارستان هستیممهدی چمران در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: هنوز تصمیم نهایی برای کاهش اعضای شورای شهر تهران در دوره پنجم شوراها گرفته نشده است.

وی افزود: بر اساس رایزنی های صورت گرفته با نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی به نظر می رسد که برای دوره بعد، تعداد اعضای شورای شهر تهران به 21 نفر کاهش پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه نباید تعداد اعضای شورای شهر تهران از 31 به 21 نفر کاهش پیدا کند اظهارکرد: شهر تهران با توجه به وسعت و پهنه ای که دارد نیازمند تعداد نمایندگان بیشتری است و کاهش تعداد اعضا از 31 به 21 نفر منطقی نیست.

چمران ادامه داد: پیش بینی می شود در دوره پنجم شورای شهر تهران با کاهش اعضا مواجه باشیم.

رئیس شورای عالی استان ها در خصوص پیگیری مصوبات این شورا در مجلس و دولت خاطرنشان کرد: مصوبات و طرح های زیادی از شورای عالی استان ها در مجلس و دولت مانده که مورد بررسی قرار نگرفته است و درخواست ما این است که این مصوبات هر چه سریع به نتیجه برسند.

وی از ادامه رایزنی ها به منظور دریافت مکان مجلس شورای اسلامی خبرداد و تصریح کرد: مکان کنونی شورای عالی استان ها به هیچ وجه مناسب نیست و درخواست کرده ایم که مکانی در محل مجلس شورای اسلامی در بهارستان به شورای عالی استان ها اختصاص یابد.

چمران با اشاره به برنامه های مدیریت شهری در ایام سرد سال و ارائه خدمات به خانواده های درمانده اذعان کرد: در بسیاری از نقاط شهر تهران مددسرا راه اندازی شده اما نیاز شهر تهران بیش از تعداد مکان هایی است که برای افراد در راه مانده در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: مدیریت شهری پایتخت این آمادگی را دارد که با همکاری هر چه بیشتر با نهادهای حمایتی نظیر بهزیستی و کمیته امداد شرایط را برای کمک کردن به نیازمندان مهیا کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *