آمار فرار سربازان در استان البرز بسیار پایین‌ است

21:30 - 26 دی 1395
کد خبر: ۲۶۷۸۸۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حسینی گفت: بررسی آمار فرار از خدمت سربازان در طول پنج سال گذشته نشان می‌دهد که آمار این جرم در استان البرز بسیار پایین است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ؛ به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، سیدرضا حسینی، در ششمین مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم البرز با اشاره به تصویب قانون پیشگیری از وقوع جرم پس از ۱۰ سال در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جلسات کارشناسی زیادی در یگان‌های مختلف نظامی و انتظامی استان پیرامون پیشگیری از جرم برگزار و نتایج این جلسات در شوراهای استانی پیشگیری از وقوع جرم مطرح و مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی در ادامه، به وضعیت فرار از خدمت سربازان در استان البرز اشاره کرد و افزود: آمار فرار از خدمت سربازان در طول پنج سال گذشته، نشان می‌دهد که شیوع این جرم در استان البرز بسیار پایین است.

حسینی گفت: بیش از ۸۰ درصد پرونده‌های مربوط به فرار از خدمت در استان البرز مربوط به پرونده‌هایی است که به این استان احاله شده است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز با اشاره به تعریف مؤلفه‌های ۱۰ گانه اجرایی برای کاهش جرم فرار از خدمت گفت: شناخت راه های ارتکاب جرم، شناخت تأثیر مجرمیت افراد در زندگی و تخصیص اعتبار و بودجه مناسب برای پیشگیری از وقوع جرم، سه عامل اصلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *