دنا پلاس را بیشتر بشناسید + تصاویر

13:19 - 26 دی 1395
کد خبر: ۲۶۷۸۰۰
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
خودرو دنا پلاس جدید با تغییراتی در ظاهر و مشخصات فنی درحالی رونمایی شد که هنوز قیمت رسمی برای این خودرو اعلام نشده است.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، ایران خودرو با هدف ارتقا محصولات خود دنا پلاس را با امکانات جدید و تغییراتی در ظاهر و موتور خودرو رونمایی کرد.

در همین رابطه کیوان وزیری، قائم مقام معاونت طراحی و توسعه محصول ایران خودرو در نشست معرفی دنا پلاس با اشاره به طراحی دنا پلاس توسط کارشناسان و متخصصان ایران خودرو گفت: طراحی این محصول توسط مهندسان داخلی انجام شد اما در ساخت ماشین آلات مورد نیاز خط جدید تولید از همکاری شرکتهای بین المللی بهره بردیم.

وی ادامه داد: اجرای پروژه دنا پلاس 14 ماه زمان برد و در این پروژه ایران خودرو حدود 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام داد.

قائم مقام معاونت طراحی و توسعه محصول ایران خودرو با اشاره به امکانات و تجهیزات دنا پلاس گفت: این محصول دارای امکاناتی است که برای اولین بار در یک خودروی تولید داخل وجود دارد و از این میان می توان به کیسه های جانبی، سان روف، دوربین دید عقب، سیستم چند رسانه ای جدید و چراغ دید در روز اشاره کرد.

لازم به ذکر است که طراحی داخلی و بیرونی دناپلاس در خطوط روی گلگیر و درها، چراغها نسبت به مدل قبلی این خودرو متفاوت تر و زیباتر شده است.

همچنین برای این خودرو هنوز قیمت رسمی اعلام نشده و حال باید دید با اضافه شدن امکانات جدید، این خودرو با چه قیمتی روانه بازار خواهد شد.


دنا پلاس را بیشتر بشناسید + تصاویر
دنا پلاس را بیشتر بشناسید + تصاویر
دنا پلاس را بیشتر بشناسید + تصاویر









ناشناس
|
-
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
0
رنگش عوض شده یه بعلاوه اضافه شده قیمتش
علی
|
-
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
0
ماشین بدی نیس بشرط اینکه اتومات باشه.
ناشناس
|
-
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
0
عالی
امیرEF7
|
-
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
0
0
اگه موتور توربو نداشته باشه فایده ای نداره
محمد
|
-
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
عالی اصلا دنا ماشین خوبی ما داریم اصلن تنبل نیس حتی تا سرعت 195تا هم راه انداختیم
استفاده کننده دنا از یزد
|
-
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
0
0
من دنا 94 داشتم اخر 95 گارانتی تموم شد فروختم در کل ماشین راحت و خوبی بود تو این حدود دوسالی که سوار شدم مشکلی واسش پیش نیومد بجز این موارد: 1-ضبط اون بی کیفیت و چینی است و سوخت که بعد از مراجعه متوجه شدم مشکل اکثر دناهاست . متاسفانه یک قالبی هم رو داشبورد واسه ضبط زدن که شما مجبوری فقط خود ضبط فابریکشو با قیمت حدودا دومیلیون خریداری کنی در صورتیکه ضبط با مارکهای دیگه بمراتب بهتر و ارزانتر وجود دارد ولی نمیشه استفاده کرد 2- یکی از کمکهای عقب سمت راننده روغن ریزی پیدا کرد که هنگام مراجعه و استفاده از گارانتی متوجه شدیم شماره سریال ندارد و گارانتی قبول نکردند و 90 هزار تومان از جیب دادم. 3-ال ای دی چراغ جلو وقتی زیاد داغ میشد قطع میشد که با آپ دیت برنامه توسط نمایندگی برطرف شد 4-داشبورد مخفی داخل داشبورد می افتاد پاییین و قفلش بند نمیشدو گارانتی هم نداشتن عوض کنن. 5-کپسولی هیدرولیک نشتی روغن پیدا کرد که با گارانتی تعویض شد. 6-آینه های تاشو بغل گاهی جم نمیشدن و باید دوبار یا سه بار انجام میشد تا جم شوند درکل به نسبت بقیه محصولات عالی بود و پرستیژ خوبی داشت راضیم باز دنا پلاس بخرم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *