حامد همایون: موسیقی خود را با محور انرژی مثبت پیش بردم/ رجب پور: تور کنسرت های خارجی "همایون" از سال 96 آغاز می شود

12:09 - 26 دی 1395
کد خبر: ۲۶۷۷۸۳
حامد همایون با اشاره به اینکه گروهی که در کنار او حضور دارند از بهترینها هستند،‌گفت: موسیقی خود را با هدف شادی و انرژی مثبت پیش بردم.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی حامد همایون در نشست خبری انتشار اولین آلبوم و اجرای صحنه ای خود گفت: من اصالتا شیرازی هستم و با دوستم سهیل حسینی فعالیت هایمان را انجام می دادیم تا اینکه وقتی با سامان امامی آشنا شدیم‌،‌ به قدری پیشنهاد همکاری او برای من جذاب بود که همه چیز را در شیراز گذاشتیم و به تهران آمدیم.
 
وی ادامه داد: پس از دیداری که با محسن رجبپور داشتم او برای من نسخه ای 5 صفحه ای نوشت و پس از دو هفته قطعه های جدید را برایشان بردیم.
 
همایون تصریح کرد: پس از اینکه قطعه ها را برای رجب پور بردیم،‌ او موافقت کرد و بر همین اساس به من اعلام کرد که ماموریت دارم تا شادی انرژی مثبت را در جامعه ترزیق کنم.
 
این خواننده موسیقی پاپ اظهار کرد: فعالیتهای موسیقایی خود را در محور شادی و نشاط جلو بردم و خیلی خوشحالم که گروهی که در کنار من هستند ،‌ به لحاظ تکنیکی و به لحاظ حرفه ای از بهترین ها هستند.

محسن رجب پور تهیه کننده آلبوم "حامد همایون" در نشست خبری این آلبوم، گفت: خیلی خوشحالم نخستین خروجی پروژه استعدادهای موسیقی ایران با حامد همایون آغاز شده است.

وی ادامه داد: بیشتر از 25 سال است که در زمینه تهیه و تولید آلبوم  موسیقی فعالیت دارم اما حدود 4 ، 5 سال بود که فکر می کردم در جامعه به نوعی تکرار در گوش شنیداری مردم رسیده ایم.

این تهیه کننده عرصه موسیقی همچنین اظهار کرد: البته یکسری اتفاق های تاریخی در طول زمان باعث شده که مردم جامعه ناخودآگاه به سمت صداهایی بروند که شاید از درجه مقبولیت کافی در دراز مدت برخوردار نبودند.

وی در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: پس از تحقیق درباره گوش شنیداری ایرانیان در 50 سال گذشته به فکر شکل دادن مجموعه ای مانند کشف استعدادهای جوان درعرصه موسیقی افتادم. 

رجب پور همچنین توضیح داد: درابتدا حامد همایون توسط سامان امامی که نوازنده قدیمی گروه موسیقی "آریان" بود، به ما معرفی شد. البته باید به این موضوع توجه داشت که دوستانی که از این پس توسط مجموعه ترانه شرقی معرفی می شوند، به گونه ای نبوده اند که موسیقی بلد نباشند و ما به آنها موسیقی را آموزش بدهیم.

وی یادآور شد: بر اساس تحقیقاتی که بر روی پتانسیل صدای حامد همایون داشتیم، تصمیم گرفتیم روی بخش تزریق شادی و نشاط به جامعه توسط این هنرمند فعالیت کنیم چون درجامعه موسیقی به اندازه کافی غم وجود دارد و به همین دلیل ما فرمول ترویج شادی و نشاط را بررسی کردیم.

تهیه کننده آلبوم حامد همایون همچنین گفت: پیش از نوروز 1395 برای ارزیابی وضعیت بازار از صدای حامد همایون، 4 قطعه با صدای این هنرمند منشتر کردیم و سرعت معرفی این خواننده و همچنین علاقه ای که مردم برای شنیدن صدای وی داشتند، باعث شد تا این خواننده در شش ماهه دوم سال 1395 فعالیت رسمی خود را آغاز کند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه قرار شد نخستین اجرای حامد همایون به دعوت ستاد جشنواره، در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر اتفاق بیفتد، تصمیم گرفتیم به کارها سرعت ببخشیم و آلبوم این خواننده را زودتر منتشرکنیم تا مخاطبان فرصت کافی برای برقراری ارتباط با  صدای این خواننده را داشته باشند.

رجب پور در بخش دیگری ازاین برنامه با نمایان کردن چک انجمن موسیقی ایران برای اجرای حامد همایون در جشنواره موسیقی فجر، تصریح کرد: کل چک انجمن موسیقی ایران برای اجرای حامد همایون در جشنواره موسیقی فجر را به طور صددرصد به موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان، (محک) اهدا می کنیم.

وی همچنین یادآور شد: به مناسبت هفته سرطان و آغاز فعالیت های رسمی حامد همایون، کنسرت این خواننده برای روز 4 بهمن در دو نوبت در برج میلاد تمدید شده است.

این تهیه کننده عرصه موسیقی همچنین اظهار کرد: بلافاصله پس از کنسرت های جشنواره موسیقی فجر، نخستین اجرای حامد همایون در بامداد 1 بهمن در جزیره کیش برگزار می شود و پس از آن درشهرهایی همچون اهواز وکرج روی صحنه می رود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود یادآور شد: ما با ترفندهای مختلف تلاش می کنیم تا زمانی که یک خواننده یا یک گروه با ما قرارداد دارند، در اوج بمانند واگر اتفاق دیگری برای یک خواننده افتاده باشد، به طور یقین پس از همکاری وی با ما بوده است.

رجب پور خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که عمر فعالیت های هنری حامد همایون را در جامعه بلندتر کنیم. از ابتدای سال 1396 تور کنسرت های حامد همایون درخارج از کشور و در کشورهایی مانند انگلیس ، هلند، سوئد واتریش آغاز می شود.

در ادامه این برنامه همچنین حامد همایون اجرایی را به صورت اختصاصی برای اصحاب رسانه در تالار ایوان شمس برگزار کرد.


برچسب ها: حامد همایون

حدیث
|
-
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
0
0
به راستی که حامد همایون یکی از بهترین ها است.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *