دولت نجومی‌بگیران را به قوه قضائیه معرفی کند

23:40 - 26 دی 1395
کد خبر: ۲۶۷۷۰۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو فراکسیون ولایت مجلس با اشاره به پرونده حقوق‌های نجومی و عملکرد دولت در این زمینه، گفت: دولت باید برخی افراد را معرفی کند، هرچند که اگر این اقدام نیز صورت نگیرد از طرف بازرسی کل کشور بررسی‌ها صورت گرفته و قوه قضائیه نیز می‌تواند ورود کند.
فیش های نجومی
به گزارش گروه سیاسی ، اکبر ترکی با تأکید بر لزوم پیگیری پرونده حقوق‌های نجومی اظهار داشت: اخیرا رئیس جمهور اعلام کرد که ما حاضر هستیم دریافتی‌های دولت را از طریق سایت منتشر کنیم تا در زمینه دریافتی‌ها شفافیت ایجاد شود، اما شاید لازم نباشد چنین کاری انجام شود بلکه باید بحث همین حقوق‌های نجومی که بعد از بررسی پرونده آن تشکیل شد پیگیری شود.

وی افزود: براساس پیگیری‌های مجلس مشخص شد که در این پرونده 399 نفر هستند که چنین حقوق‌های نجومی را دریافت کرده‌اند و دولت نیز خود در جریان است، بنابراین لازم است همین مسائل روشن شده و شفافیت ایجاد شود.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این افراد باید به قوه قضائیه معرفی شده و آنهایی که دریافتی‌های اضافه گرفته‌اند مبالغ را برگردانند تا مردم نیز دلگرم شوند.

وی ادامه داد: اما اگر توجیه کنیم که چنین چیزی نبوده، دریافتی‌های داده شده قانونی بوده و یا نامتعارف نبوده است مردم اعتماد خود را از دست خواهند داد.

ترکی تصریح کرد: هنوز دیر نشده است، دولت باید برخی افراد را معرفی کند و هرچند که اگر این اقدام نیز صورت نگیرد از طرف بازرسی کل کشور بررسی‌ها صورت گرفته، افراد معرفی می‌شوند و قوه قضائیه نیز می‌تواند ورود کند.

وی خاطرنشان کرد: اما شاید بهتر این است که چون افکار عمومی تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته و جریحه‌دار شده است دولت نیز در این زمینه اقدامی انجام دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *