کشف بزرگترین محموله مرفین از یک خودروی سواری

9:42 - 26 دی 1395
کد خبر: ۲۶۷۶۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگاه عمومی شهرستان نرماشیر از درگیری مسلحانه مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با قاچاقچیان مواد مخدر در شرق استان کرمان خبر داد و گفت:در این درگیری، محموله سنگین 670 کیلو گرمی مرفین در روستای عزیز آباد نرماشیر کشف و متوقف شد.
حسین سلامی رئیس دادگاه عمومی شهرستان نرماشیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از درگیری مسلحانه مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با قاچاقچیان مواد مخدر در شرق استان کرمان خبر داد و گفت:در این درگیری ، محموله سنگین  670کیلو گرمی مرفین در روستای عزیز آباد نرماشیر کشف ومتوقف شد.

وی اضافه کرد: طبق گزارشات واصله از سوی مامورین پلیس مواد مخدر این شهرستان،قاچاقچیان قصد انتقال این محموله سنگین مواد مخدر  از استان سیستان و بلوچستان به سایر استان های کشور را داشتند که با دستور مقام قضائی و هوشیاری پلیس، سوداگران مرگ موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.

سلامی ادامه داد: طی یکسری اقدامات اطلاعاتی توسط مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان و پس از یک تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه،ماموران موفق به کشف 670کیلوگرم مرفین و توقیف یک دستگاه خودروی سواری شدند. 
 
 سلامی افزود: با توجه به مدارک به دست آمده متهمین شناسایی و تحت تعقیب قضائی هستند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *