تثبیت نرخ بلیت قطار در نوروز 94/ پیش فروش قطارهای نوروزی از بهمن آغاز می‌شود

13:30 - 17 دی 1393
کد خبر: ۲۶۷۶۴
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون سیر و حرکت راه آهن از عدم افزایش نرخ بلیت قطار در سال آینده خبر داد و گفت: نرخ بلیت قطار در سال 94 افزایش نخواهد یافت و براساس نرخ های سال جاری محاسبه می شود.

: معاون سیر و حرکت راه آهن از عدم افزایش نرخ بلیت قطار در سال آینده خبر داد و گفت: نرخ بلیت قطار در سال 94 افزایش نخواهد یافت و براساس نرخ های سال جاری محاسبه می شود.

محمد راشدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی میزان، ضمن بیان مطلب فوق ادامه داد: پیش فروش قطارهای نوروزی از اسفند آغاز می شود.

راشدی تأکید کرد: همه شرکت‌های ریلی در سیستم فروش حضور خواهند داشت ‌و مالکان ناوگان تلاش می‌کنند از مرحله تهیه بلیت مسافر تا خدمات در قطار و ایمنی سیر، رضایت مسافران اخذ شود.

معاون مسافری راه‌آهن با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای پیش فروش بلیت های نوروزی اضافه کرد: برای انجام پیش فروش نوروزی بلیت‌‌های قطار، برنامه‌ریزی‌ لازم انجام شده است که در تاریخ مشخص اعلام می‌شود.

راشدی ادامه داد: بیش از 1200 آژانس و مرکز فروش بلیت قطار در سطح کشور، بلیت این قطارها را همزمان به طور آنلاین به فروش خواهند رساند و مردم هم می‌توانند از منزل به راحتی بلیت تهیه کنند.

وی در خصوص تخفیف های اعمال شده در برخی از مسیرهای مسافری ادامه داد: از دو میلیون سفری که توسط قطار انجام شده است در 420 هزار سفر ما بین 5 تا 30 درصد تخفیف اعمال شده است.

معاون مسافری راه آهن، با اشاره به افزایش سطح کیفی خدمات در کشور افزود: سطح خدمات و کیفیت قطارها نیز افزایش داده شده و در قطارهای درجه یک تهران- مشهد و قطارهایی که مسیر آنها بیش از 600 کیلومتر است، مجددا پزشک مستقر شده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *