پروژه‌ی آب‌رسانی برکت در مناطق محروم خراسان جنوبی

15:50 - 25 دی 1395
کد خبر: ۲۶۷۳۶۷
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: بنیاد برکت با انجام پروژه‌ی بسیار مهم آب‌رسانی در مناطق محروم استان، مرهمی برای خشکسالی‌های اخیر ایجاد کرده است.
پروژه‌ی آب‌رسانی برکت در مناطق محروم خراسان جنوبیبه گزارش گروه چجامعه ،همایون نخعی‌نژاد اظهار داشت: خراسان جنوبی یكی از محروم‌ترین مناطق كشور است كه باید مورد توجه جدی نهادهای خیر و تلاشگر برای آبادانی و بهبود وضعیت مردم قرار بگیرد.

وی با اشاره به این‌كه با خشكسالی‌های به‌وجود آمده طی سال‌های اخیر در این استان مشكلات عدیده‌ای برای مردم به‌وجود آمده است، گفت: عملكرد بنیاد بركت در سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در این مناطق خوب بوده است و توانسته قدم‌های اثرگذاری بردارد.

معاون عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان این‌كه انتظار این است كه در مناطق محروم‌تر استان از جمله نهبندان و سربیشه، فعالیت‌ها و اقدامات بیش‌تری برای مسایل آموزشی و بهداشتی تدارك دیده شود، افزود: پروژه‌ی آب‌رسانی در این مناطق محروم جای قدردانی و تشكر ویژه دارد چرا كه با توجه به خشكسالی‌های اخیر توانسته كمك‌های فراوانی به مردم بكند.

وی با اشاره به غنی بودن استان در بخش معادن، از مسئولان بنیاد بركت درخواست كرد در حوزه‌ی معادن و ایجاد اشتغال در این بخش سرمایه‌گذاری و فعالیت بیش‌تری داشته باشد.
نخعی‌نژاد با بیان این‌كه باید با همت نهادها و بنیادهای جهادی، چهره‌ی محرومیت از مناطق محروم استان خراسان جنوبی را برطرف کرد، گفت: واقعاً خراسان جنوبی نیازمند توجه بیش‌تر و جدی‌تر نهادهای حمایتی کشور مانند بنیاد برکت جهت امور آموزشی، بهداشتی و تولید است.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *