ورود موج جدید بارشی به کشور/ بارش برف و باران در 16 استان

8:08 - 25 دی 1395
کد خبر: ۲۶۷۱۹۰
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: این هفته شاهد بارش برف و باران در 16 استان کشور به صورت پراکنده خواهیم بود.
ورود موج جدید بارشی به کشور/ بارش برف و باران در 16 استانکوروش محمدپور در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه ،اظهار داشت: بارش باران در  استان های سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان،کرمان، خراسان جنوبی و بخش هایی از خراسان رضوی تا روز دو شنبه ادامه دارد. همچنین در این مدت شاهد بارش باران در استان های گلستان، مازندران،گیلان و اردبیل خواهیم بود. 

وی ادامه داد: روز یکشنبه موج جدید بارشی از غرب کشور وارد شده و بارش باران در سه استان چهارمحال و بختیاری،لرستان و کرمانشاه آغاز می شود. همچنین در دو استان آذربایجان غربی و شرقی بارش های پراکنده رخ می دهد. 

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارش برف در 24 ساعت گذشته، تاکید کرد: در این مدت در ارومیه، سقز،بانه،قروه، همدان، سیاه بیشه و تویسرکان شاهد بارش برف بودیم. 

محمدپور با بیان اینکه هوای تهران ابری است،افزود: در هفته جاری یک یا دو روز باران برای تهران پیش بینی می شود. همچنین امیدواریم از فردا از غلظت آلاینده ها کاسته شود. 

وی در پایان با اشاره به نوسانات دمایی در کشور گفت: امروز گرگان 8 درجه نسبت به روز گذشته گرمتر شده است و این در حالی است که دمای هوای اردبیل 5 درجه خنک تر شد. سردترین استان کشور کردستان با دمای منفی 11 درجه زیر صفر بود. 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *