کاظمی: 10 درصد هستیم/ از نظر روحی آماده‌ایم

19:26 - 23 دی 1395
کد خبر: ۲۶۶۸۹۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌ سازی تبریز گفت که تیمش از نظر تکنیکی 10 درصد آمادگی دارد و این میزان برای پیروزی مقابل خیلی از تیم‌ها کافی است.
به گزارش گروه ورزشی ، فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت:  فولاد تیمی مقتدر است که کادر فنی خوبی دارد و به بازیکنان جوان فرصت بازی می‌دهد و بازی خوب آنها می‌تواند کار را برای ما سخت کند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی افزود: با توجه به بازی خوب بازیکنان در مقابل سایپا و اینکه فهمیدند یک بازی می‌توان 3 گل زد و 3 گل دیگر نزد قسمتی از مشکلات روحی‌شان حل شد و از نظر روحی آماده مقابله با فولاد خوزستان هستیم.


وی  گفت: علی‌رغم اینکه چند بازیکن جدید گرفته‌ایم اما حمید علی‌عسگر را در اختیار نخواهیم داشت و سعید مهری را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و سجاد رهبر بازیکن مصدوم ما در دیدار فردا است.

کاظمی خاطرنشان کرد: ضعف ما بیشتر روی نکات تاکتیکی است و با اضافه شدن بازیکنان جدید این مشکل نیز رفع خواهد شد. ما در حال حاضر چند بازیکن جذب کرده‌ایم و 3 بازیکن دیگر نیز جذب خواهیم کرد تا شرایط بهتری در ادامه مسابقات داشته باشیم.

وی در رابطه با تمرینات این تیم در هفته‌ اخیر نیز گفت: با توجه به خستگی ناشی از دیدار با سایپا نتوانستیم آنطور که باید و شاید به مباحث تاکتیکی بپردازیم با این حال ما در خط دفاعی ضعف داشتیم و روی این مسئله کار کردیم. هر چند بیشترین بحثی که باید روی آن تلاش کنیم بحث تاکتیکی، انتقال توپ و ... است.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در رابطه با شرایط تیمش در آغاز نیم فصل دوم رقابت‌ها نیز گفت: ما در حال حاضر 10 درصد هستیم و از آنچه می‌خواهیم دور هستیم اما همین 10 درصد هم برای حضور و نتیجه گرفتن در مقابل اکثر تیم‌های حاضر در لیگ برتر کافی است.

کاظمی در رابطه با حمایت هواداران از ماشین‌سازی بیان کرد: ما در تبریز 3 تیم هستیم و گسترش فولاد به همراه تراکتورسازی نیز در فوتبال این شهر تأثیرگذارند. مسئولان استانی باید تدابیری بیندیشند که هواداران بیش از این به حمایت تیم‌ها بپردازند در حال حاضر تراکتورسازی هم نمی‌تواند هواداران زیادی را به ورزشگاه بکشاند هر چند شاید سرمای هوا هم در این رابطه هم تأثیرگذار باشد اما امیدوارم رفته رفته حضور هواداران پررنگ‌تر شود.

وی در رابطه با آماده شدن ورزشگاه یادگار امام پس از چند ماه نیز اظهار داشت: کیفیت چمن آنطور که می‌خواهیم نیست. این چمن باید پا بخورد تا برای بازی آماده شود اما تشکر می‌کنم که این چمن را آماده کرده‌اند هر چند نگهداری این چمن تلاش بیشتری می‌خواهد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در ادامه در مورد اخبار منتشر شده در مورد جدایی تیموریان از تیمش گفت: هر بازیکنی که دلش با ماشین‌سازی نیست می‌تواند از جمع ما جدا شود. در رابطه با تیموریان نیز باشگاه استقلال چند روز گذشته درخواستی ارائه کرده و من هم بعد از بازی با فولاد خوزستان با تیموریان حرف می‌زنم که تا اگر دلش با ماشین‌سازی نیست به استقلال برود. اگر او خودش نیز درخواست جدایی از ماشین‌سازی را داشت مخالفتی با جدایی او نخواهیم کرد و او می‌تواند به استقلال بپیوندد.

کاظمی گفت: در رابطه با درخواست باشگاه استقلال نیز باید بگویم پس از ارائه درخواست این باشگاه مذاکراتی بین مدیران ماشین‌سازی و استقلال صورت گرفته و نتایج آن در آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *