هیچ انبوه‎سازی قبل از انجام ۳۰ درصد پیشرفت کار، حق انتشار آگهی پیش فروش ساختمان را ندارد

8:36 - 24 دی 1395
کد خبر: ۲۶۶۷۹۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
نواپور گفت: مطابق قانون پیش فروش ساختمان، هیچ انبوه سازی قبل از انجام ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی کار و قبل از اتمام پی حق هیچ گونه انتشار آگهی پیش فروش را ندارد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری اذربایجان شرقی، عبدالرضا نواپور  رئیس دادگستری شهرستان عجب شیر در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان عجب شیر با موضوع «بررسی قانون پیش فروش ساختمان و توجیه وظایف نهادها و دستگاه‌های ذیربط در این قانون» گفت: مطابق قانون پیش فروش ساختمان، هیچ انبوه سازی قبل از انجام ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی کار و قبل از اتمام پی حق هیچ گونه انتشار آگهی پیش فروش را ندارد.

نواپور وظایف ادارات شهرداری، راه، مسکن و شهرسازی، ثبت اسناد و فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مورد را متذکر و اهتمام هرچه بیشتر آنها را در این مورد خواستار شد.

در ادامه جلسه معاون فرماندار، شهردار، رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، ثبت اسناد، راه، مسکن و شهرسازی  و نماینده مهندسین و مشاورین املاک، اقدامات انجام شده در راستای اجرای قانون مذکور و پیشنهادات خود را در این مورد ارائه کردند.

لازم به ذکر است در این جلسه، بروشوری حاوی متن قانون پیش فروش ساختمان، نمونه شناسنامه فنی ساختمان، فرم معرفی به دفترخانه از سوی بنگاههای املاک و جدول وظایف نهادهای ذیربط در اختیار حاضرین قرار گرفت.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *