عاقبت برخورد نکردن منصوریان با بازیکن سالاری/ این تازه چشمه اول است!

17:27 - 22 دی 1395
کد خبر: ۲۶۶۶۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
علیرضا منصوریان که وعده داده بود تا "ته خط" با بازیکن‌سالاری مقابله کند؛ حالا می‌تواند سر فرصت و با دل صبر، نامه خداحافظی بختیار رحمانی را مطالعه کند.
عاقبت برخورد نکردن منصوریان با بازیکن سالاری/ این تازه چشمه اول است!به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، نامه خداحافظی بختیار رحمانی از استقلال در بهترین زمان ممکن منتشر شد. درست وقتی که علیرضا منصوریان لیست خروجی استقلال را اعلام کرده بود و نامی از بختیار و رحمتی در آن دیده نمی‌شد؛ هافبک رسانه‌ شناس استقلال ضربه‌اش را زد و با انتشار نامه خروج، اردوی استقلال را به هم ریخت.

منصوریان تاکید کرد که لیست خروجی استقلال تنها شامل حاج محمدی و میثم مجیدی است و بازیکن دیگری از استقلال جدا نمی‌شود اما کنفرانس او تمام نشده، نامه بختیار انتشار یافت تا یک‌بار دیگر منصوریان متوجه شود که  تعللش در برخورد با بازیکن‌سالاری چقدر گران تمام      می‌شود!

سرمربی استقلال، قبلا وعده داده بود که تا ته خط به مبارزه با بازیکن‌ سالاری برود و نتیجه این تا ته خط رفتنش هم همینی شد که دیدیدم! مماشات با بازیکنان و رسیدن به همین نتیجه‌ای که دیدید.

یکبار دیگر از خودتان بپرسید که چرا بختیار رحمانی این نامه را نگه داشت تا وقتی منتشرش کند که منصوریان با اعتماد به نفس شیرینش، در کنفرانس مطبوعاتی اینگونه قپی می‌آید که کسی از ما جدا نمی‌شود!

چند ده باری برای منصوریان نوشتیم که مبارزه نکردن با بازیکن سالاری عواقب وخیمی دارد. امروز ثابت شد که اشتباه نکردیم. این تازه چشمه اول است!


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *