درخواست جدایی از همسر سرآشپز

23:50 - 22 دی 1395
کد خبر: ۲۶۶۵۶۰
همسرم آشپز است ومن نمی خواهم همسرم سرآشپز باشد.
درخواست جدایی از همسر سرآشپزبه گزارش گروه جامعه ،مرد جوان زمانی که نتوانست شغل جدید همسرش را تحمل کند، چنان جنجالی به راه انداخت که در نهایت خودش و همسرش را به دادگاه خانواده کشاند. 

او که پس از یک درگیری سخت با همسرش برای جدایی به شعبه 268 دادگاه خانواده مراجعه کرده بود، در مورد علت این درخواست به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم آشپز شده و برای همکارانش در محل کار غذا می‌پزد. او برای این‌کار در ماه پول هم می‌گیرد. از وقتی این پیشنهاد را شنیدم بشدت مخالفت کردم و گفتم دوست ندارم برای مردم آشپزی کنی. ما وضع مالی بدی نداریم و احتیاج نیست که همسر من هر شب چند ساعت آشپزی کند و در میان همکارانش تحقیر شود. ولی به حرف و نظر من اهمیتی نداد و حالا هر شب چندساعت در آشپزخانه غذا می‌پزد. هر روز صبح هم آن را در یک ظرف بزرگ ریخته و به محل کارش می‌برد و بین همکارانش پخش می‌کند. او وقتی این کار را شروع کرد آن‌قدر عصبانی شدم که تصمیم به جدایی گرفتم.

در این لحظه زن جوان نیز به قاضی گفت: آقای قاضی چه اشکالی دارد که من این کار را انجام بدهم. راستش در محل کارم به دنبال کسی بودند که غذای خوبی بپزد و آنها نیز در ماه مبلغی را به عنوان دستمزد به آن فرد بدهد. از آنجایی که من آشپزی را دوست دارم و همیشه همه از دستپخت من تعریف می‌کردند، من قبول کردم که برای همه غذا بپزم، اما شوهرم سر این موضوع چنان جنجالی به راه انداخت که خودم هم شوکه شدم.

این مرد به دلیل این موضوع تمام وسایل آشپزخانه را شکست و هر چه وسایل برای پختن غذا خریده بودم به سطل زباله ریخت. این کارش باعث شد تا به چهره واقعی او پی ببرم. برای همین دیگر نمی‌خواهم در کنار این مرد زندگی کنم.

در پایان نیز قاضی، رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد.
انتهای پیام/ 

برچسب ها: دادگاه خانواده

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *