سریال تکرار یک اقدام مجرمانه از سوی برخی فعالین سیاسی+مصوبه شورای عالی امنیت ملی

16:36 - 22 دی 1395
کد خبر: ۲۶۶۵۳۸
پیدا کردن مصاحبه شونده، از داخل ایران برای سوژه هایی که اهداف ملکه انگلیس را براورده کند کار سختی است و معمولا شبکه دولتی انگلیس در این امور کار آسانی ندارد اما طی ماههای اخیر دیده شده که ظاهرا همکاری با بی بی سی از طریق مصاحبه و گرم کرن تنور سرد برنامه های ملکه انگلیس گویا آسانتر شده است.

سریال تکرار یک اقدام مجرمانه از سوی برخی فعالین سیاسی+مصوبه شورای عالی امنیت ملی-گروه سیاسی: غلامحسین کرباسچی شب گذشته در بخش خبری ساعت ۲۲ تلویزیون بی بی سی فارسی، به صورت تلفنی به گفتگو با این شبکه پرداخت.

غلامحسین کرباسچی سخنانش را با انتقاد پررنگی به بی بی سی آغاز و اعلام کرد که در سه شب گذشته، این رسانه انگلیسی به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی توهین کرده و در حق این شخصیت ظلم کرده است.


اما موضوع مورد بحث این گزارش، انتقادات عضو کارگزاران از عملکرد بی بی سی نیست، بلکه اصل مصاحبه با رسانه معاند است که بارها مسئولین ذیربط بر مجرمانه و غیر قانونی بودن تاکید کرده اند.

پیدا کردن مصاحبه شونده، از داخل ایران برای سوژه هایی که اهداف ملکه انگلیس را براورده کند کار سختی است و معمولا شبکه دولتی انگلیس در این امور کار آسانی ندارد اما طی ماههای اخیر دیده شده که ظاهرا همکاری با بی بی سی از طریق مصاحبه و گرم کرن تنور سرد برنامه های ملکه انگلیس گویا آسانتر شده است.

با توجه به خباثتها و سیاه نمایی هایی که بی بی سی فارسی در طول سالهای گذشته نسبت به ملت ایران و مسئولین کشورمان داشته، هر کسی که وفادار به انقلاب و ولایت فقیه باشد، حاضر به مصاحبه با آنها نیست، مگر اینکه یا از خیانتهای این بنگاه دروغ پراکنی ملکه انگلیس بی خبر باشد، و یا اینکه مقاصد خاصی را  بدنبال داشته باشد.

گفتنی است بر اساس قوانین کشورمان، مصاحبه مسئولین کشور با این شبکه معاند، که همواره در راستای دستکاری و به خطا انداختن افکار عمومی قدم بر می دارد، ممنوع است، و مسئولین باید از در اختیار قرار دادن اخباز و اطلاعات مربوط به کشور در اختیار رسانه های سیاه نما، به ویژه رسانه سلطنتی انگلیس خودداری کنند.

همچنین، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، معاون اول قوه قضائیه در مراسم تحلیف کارآموزان قضائی که آذر ماه امسال برگزار شد در جمع خبرنگاران در خصوص مصاحبه با شبكه های ماهواره ای و منتسب به ضد انقلاب گفت: در سال های گذشته شورای عالی امنیت ملی مصوبه ای را داشته و قبلا هم اعلام شده و هركسی كه خلاف مصوبه عمل كند، تحت تعقیب قرارمی گیرد.

برهمین اساس، جدا از صحبت های شهردار سابق تهران و انتقادهایی که به برنامه بی بی سی مطرح کرد، اقدام اخیر افرادی که با بی بی سی مصاحبه می کنند نه تنها از حیث انجام عملی خلاف قانون مذموم است، بلکه از حیث تامین خوراک خبری و کمک به تامین برنامه های شبکه بی بی سی که همواره در جهت فریب ملت ایران قدم برداشته، اقدامی غیر اخلاقی تلقی می شود.

در همین ماجرا که بی بی سی فارسی به منظور تخریب شخصیت انقلابی آیت الله هاشمی در سالهای ابتدایی انقلاب اسلامی تدارک دیده بود، اقدام سوال برانگیز برای گفتگو با این شبکه باعث می شود، نه تنها کمکی جهت حفظ جایگاه انقلابی هاشمی رفسنجانی نشود، بلکه سبب می شود، تنور سرد این برنامه برای تخریب شخصیت های نظام داغ شود همانطور که در همین برنامه نیز بلافاصله پس از مصاحبه با کرباسچی سعی شد در مصاحبه هایی فورا رویه قبلی که زیر سوال بردن شخصیت های انقلاب اسلامی است بسیار پررنگتر دنبال شود.

اگرچه تخریب چهره انقلاب اسلامی و ایران برای مردم کشورمان آزار دهنده است، اما امید است، برخی مسئولین و فعالین سیاسی بدانند، بی بی سی همچون باتلاقی است، که نه تنها آبی از آن برایشان گرم نخواهد شد، بلکه با پیش روی در آن هم منافع ملت را به مورد تحقیر قرار میدهند، و هم خودشان را گرفتار می کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *