حاشیه های مراسم سالگرد شهید کاظمی

10:54 - 22 دی 1395
کد خبر: ۲۶۶۳۲۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مراسم یازدهمین سالگرد شهادت سرتیپ پاسدار احمد کاظمی صبح امروز در حسینیه امام رضا (ع) نیروی هوافضای سپاه برگزار شد.

حواشی مراسم سالگرد شهید کاظمی

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، مراسم یازدهمین سالگرد شهادت سرتیپ پاسدار احمد کاظمی صبح امروز در حسینیه امام رضا (ع) نیروی هوافضای سپاه برگزار شد.

سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه،‌سردار موسوی جانشین نیرو هوافضای سپاه، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه،‌سردار عبدالهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح و سردار جعفر اسدی مشاور فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء از جمله میهمانان اصلی این مراسم بودند.

درادامه بخشی از حواشی این مراسم را می خوانید:

مراسم راس ساعت 8 صبح آغاز شد.

در اثنای مراسم کلیپ های خاطره انگیزی از زمان حضور شهید کاظمی در 8 سال دفاع مقدس در حسینیه امام رضا برای حاضران در مراسم پخش شد؛ همچنین پخش کلیپی از صحبتهای شهید کاظمی درخصوص شهادت که در جمع کارکنان نیروی زمینی سپاه کرده بود، موجب منقلب شدن حاضران در مراسم شد.

سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در بخشی از این مراسم به خبرنگاران حاضر در جلسه گفت: بزرگترین آرزوی من شهادت است و دوست ندارم به مرگ عادی بمیرم.

همچنین در این مراسم آقای صابر خراسانی شاعر آیینی کشورمان به شعر خوانی در خصوص حضرت امام رضا(ع) پرداختند.

سردار جعفر اسدی همرزم شهید کاظمی در صحبتهای خود پشت تریبون به تاریخچه دوستی 20 ساله خود با شهید کاظمی اشاره کرد و از دلاوری ها و رشادت های این شهید سرافراز کشورمان چند خاطره را بیان کرد.

یکی از میهمانان حاضر در مراسم به اصحاب رسانه ای که برای پوشش خبری به حسینیه امام رضا آمده بودند یک تسبیح متبرک به حرم امام رضا (ع) را هدیه کرد.

در بخش پایانی مراسم گروه سرود دانش آموزی نسیم قدر که چندی پیش رهبر معظم انقلاب اسلامی از سرود آنها در خصوص شهدای مدافع حرم تقدیر کرده بودند دو قطعه را برای حاضران در مراسم اجرا کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *